تازه های سایت

کد مطلب: 27718
29. شهريور 1395 - 15:02
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند در روز 31 شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در شست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و باهدف گرامیداشت شهدای سرافراز انقلاب اسلامی برنامه‌های بسیار خوبی برای این هفته تدارک دیده‌شده است.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس باعث افتخار و غرور همه مردم ایران اسلامی است که باید به بهترین شکل گرامی داشته شود تا همه مردم از آثار و برکات دفاع مقدس آگاه شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده و با برگزاری جلسات مختلف مقررشده است که در طول این هفته برنامه‌ای سیاسی، فرهنگی و بصیرتی در سطح شهر و روستاهای نهاوند انجام شود.

وی بیان داشت: بیش از 180 عنوان برنامه برای این هفته در نظر گرفته‌شده است که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

کریمی با تشریح جزئیات این برنامه‌ها گفت: علاوه بر برنامه‌هایی که همه‌ساله برگزار می‌شود؛ امسال چند برنامه محوری نیز در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تجمع بزرگ پیشکسوتان جبهه و جنگ در روز 5 مهرماه که مصادف با سالروز شکست حصر آبادان است ازجمله برنامه‌های شاخص شهرستان نهاوند است که در مصلا نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در طول این هفته سه سالن ورزشی در روستاهای شهرک، دهفول و شعبان با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص این هفته برگزاری رژه خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهراست که باهدف یادآوری روزهای جبهه و جنگ انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: این مراسم هم‌زمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریور در سطح خیابان‌های نهاوند برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: ما هرچه قدر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جونان ترویج دهیم و آن‌ها را با دفاع مقدس و ویژگی‌های آن آشنا کنیم می‌توانیم نسلی انقلابی و ارزشی را تربیت کنیم تا آینده انقلاب اسلامی را تضمین کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما