تازه های سایت

کد مطلب: 27714
29. شهريور 1395 - 9:25
رئیس اداره امور آب نهاوند خبر داد:
شناسایی ۱۱۰۰ حلقه چاه مجاز در نهاوند
رئیس اداره امور آب نهاوند از فعالیت یک هزار و ۱۰۰ حلقه چاه عمیق مجاز در نهاوند خبر داد و گفت: ۲۰۷ کنتور هوشمند بر چاه‌های عمیق نهاوند نصب‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، آرش کولیوند با اعلام این مطلب گفت: در شهرستان نهاوند تعداد ۵۵۰ حلقه چاه غیرمجاز شناسایی شده که از این تعداد ۲۵۰ حلقه چاه طی سال‌های گذشته مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ حلقه چا غیرمجاز در شهرستان نهاوند طی سال گذشته مسدود شده است، گفت: خوشبختانه در حال حاضر از هیچ چاه غیرمجازی در شهرستان بهره‌برداری نمی‌شود.

رئیس اداره امور آب نهاوند بااشاره به ۲۸۲ چاه غیر عمیق موجود در شهرستان که از آن‌ها بهره‌برداری می‌شود، گفت: ۱۵۰ حلقه از این چاه‌ها در روستای «زرامین» واقع است.

وی گفت: در زمینه پروژه‌های تعادل بخشی یکی از اقدامات مهم نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه‌ها است که در حاضر در شهرستان نهاوند ۲۰۷ چاه دارای کنتور هوشمند هستند.

کولیوند ادامه داد: در همین راستا ۲۱۶ چاه برای نصب کنتور عقد قرار کرده‌اند و ۱۴۴ حلقه چاه نیز شارژ شده‌اند.

وی تعداد کل چاه‌های مجاز شهرستان نهاوند را یک هزار ۱۰۰ حلقه عنوان کرد و گفت: ۳۸ حلقه چاه در شهرستان که دارای اضافه برداشت بوده شناسایی‌شده و ۳۰ نفر از متخلفین به دادگاه معرفی‌شده‌اند.

رئیس اداره امور آب نهاوند گفت: حجم آب صرفه‌جویی شده در شهرستان با توجه به اقدامات انجام‌شده ۶.۵ میلیون مترمکعب است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

تازه صدها دستگاه پمپ آب در هر یک از مسیر کانالهای آبرسانی به بخش خزل و زرین دشت و روستاهای بخش مرزکی را اگر اضافه کنیم آمار تاسف بارتری بدست میآید که این موضوع اتفاقا مورد بیتفاوتی مسوولان و سفراد سارق آب قرار گرفته. لطفا به این موضوع هم بپردازید: دزدی آب از کانلهای شهرستان.

دیدگاه شما