تازه های سایت

کد مطلب: 27710
28. شهريور 1395 - 8:26
رئیس اوقاف شهرستان نهاوند خبر داد
وقف آپارتمانی به ارزش 80 میلیون تومان در نهاوند
رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند از وقف یک واحد آپارتمان به ارزش 80 میلیون و مساحت 70 مترمربع با نیت تبلیغ و ترویج قرآن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‎الله اسدپور از وقف یک واحد آپارتمان مسکونی در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: این وقف از سوی واقف خیراندیش خانم خانم افخم شاهرخی انجام شده است.

وی ارزش وقف انجام شده را 80 میلیون تومان دانست و افزود: مساحت این آپارتمان 70 متر مربع است و با نیت تبلیغ و ترویج فرهنگی قرآنی در شهرستان نهاوند وقف شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون هشت وقف جدید در شهرستان نهاوند انجام شده است، ادامه داد: بیشتر وقف‎های انجام شده در شهرستان نهاوند با نیت ساخت مسجد و زینبیه بوده است.

وی با اشاره به وقف زمینی با مساحت 400 متر مربع برای ساخت زینبیه به ارزش 10 میلیون تومان، افزود: این وقف به صورت مشارکتی انجام شده است.

اسدپور با بیان اینکه خانم فاطمه سیدان منزل مسکونی به مساحت 250 مترمربع در نهاوند وقف کرده است، ادامه داد: ارزش این وقف 100 میلیون تومان و با نیت تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن انجام شد.

وی زمینی به مساحت 400 مترمربع برای ساخت مسجد در روستای برجکی را سومین وقف انجام شده در سال جاری در شهرستان نهاوند دانست و افزود: ارزش این وقف 11 میلیون تومان است و از سوی واقف خیراندیش آقای مجید فخرایی وقف شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه آقای جمشید کولیوند زمینی به مساحت 350 متر مربع وقف کرده است، بیان کرد: ارزش این وقف 10 میلیون تومان و برای ساخت مسجد است.

وی از ایجاد وقف مشارکتی برای ساخت زینبیه خبر داد و با بیان اینکه در این راستا زمینی به مساحت یک‎هزار و 400 مترمربع وقف شده است، ادامه داد: ارزش این وقف 14 میلیون تومان است.

اسدپور با بیان اینکه وقف مشارکتی دیگری با نیت ساخت زینبیه در روستای محمودوند انجام شده است، افزود: این وقف به مساحت 200 مترمربع و ارزش 5 میلیون تومان است.

وی در پایان بیان کرد: زمینی به صورت مشارکتی به مساحت 250 مترمربع و ارزش 250 میلیون تومان برای ایجاد قبرستان نیز وقف شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما