تازه های سایت

کد مطلب: 27701
26. شهريور 1395 - 11:43
رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند خبر داد
فعالیت ۹۶ سرویس مدرسه در نهاوند از ابتدای سال تحصیلی جدید
رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند از فعالیت ۹۶ سرویس مدرسه در نهاوند از ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند، گفت: در سال جاری همچون سنوات گذشته ۹۶ دستگاه مینی‌بوس، ون و سواری کار انتقال دانش آموزان از مدارس به منازل و بلعکس را انجام می‌دهند.

وی بابیان اینکه تنها ۲ هزار دانش‌آموز در شهر نهاوند از خدمات حمل‌ونقل استفاده می‌کنند، گفت: با توجه به حادثه‌ای که متأسفانه سال گذشته صورت گرفت امسال حساسیت ویژه‌ای نسبت به سرویس مدارس وجود دارد و در صورت مشاهده و گزارش هرگونه تخلف مبنی بر اضافه بودن مسافر در سرویس مدارس به رانند تذکر و در صورت عدم توجه لغو قرارداد خواهیم کرد.

سلگی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی مدیران ۶۰ مدرسه نهاوند با حضور فرمانده پلیس راهور شهرستان، گفت: امیدواریم که در سال جاری هیچ‌گونه حادثه‌ای در خصوص سرویس مدارس و همچنین مدارس نداشته باشیم.

وی گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان امیدواریم که شهرداری هرچه سریع‌تر همچون گذشته نسبت به‌روزرسانی تابلوهای هشداری نزدیک مدارس شهری اقدام کند و همچنین اداره حمل‌ونقل و پایانه‌ها در این خصوص نسبت به مدارس روستایی حاشیه جاده‌ها اهتمام ویژه‌ای چون گذشته داشته باشند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند با تأکید بر اینکه رانندگان حق سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت خودرو را ندارند، گفت: هیچ خودرو سواری عمومی و شخصی بدون داشتن برچسب سرویس مدرسه حق جابجایی دانش آموزان را ندارد و در صورت مشاهده طبق هماهنگی‌های صورت گرفته پلیس راهور با متخلفین برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما