تازه های سایت

کد مطلب: 27693
24. شهريور 1395 - 12:59
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد:
کشف محموله ۳۱۹ هزار نخ سیگار قاچاق در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف محموله ۳۱۹ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه در نهاوند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه انتظامی نهاوند در راستای مبارزه با کالای قاچاق، گفت: روز گذشته در پی اخبار و اطلاعات به‌دست‌آمده مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق سیگار خارجی عوامل انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متهم در شهر گیان از توابع شهرستان نهاوند ساکن بود، گفت: پس از ورود پاسگاه انتظامی در حوزه شهرگیان با دستور مقام قضایی مأمورین انتظامی شهرستان موفق به کشف بیش از ۳۱۹ هزار نخ سیگار قاچاق از منزل متهم شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به انتقال متهم به همراه کشفیات به مقر انتظامی نهاوند و تحویل به مرجع قضایی، گفت: روند مبارزه با قاچاق کالا همچنان در شهرستان نهاوند در حال اجرا است لذا از همه همشهریان تقاضا می‌شود که هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه را در رابطه با قاچاق کالا به شماره فوریت‌های پلیسی در جریان بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردمی در راستای مبارزه با قاچاق کالا یاری گر پلیس در این حوزه است، گفت: قاچاق یکی از مهم‌ترین تهدیدها برای اقتصاد کشور است و قاچاق مواد مخدر و سیگار علاوه بر تهدید برای اقتصاد سمی مضر برای اجتماع و جوانان است.

اقبالیان در ادامه با اشاره افزایش ۵۷ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان طی ۵ ماه ابتدایی سال جاری گفت: خوشبختانه در این راستا مقادیری مواد مخدر کشف و ۲ باند سابقه‌دار نیز منهدم شده‌اند.

وی در خصوص حجم اجرای طرح ارتفاع امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده در شهرستان گفت: خوشبختانه در این راستا نیز مجموعه انتظامی شهرستان شاهد افزایش ۲۰ درصدی اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما