تازه های سایت

کد مطلب: 27688
23. شهريور 1395 - 8:14
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از کسب 9 مدال ارزشمند توسط بانوان رزمی‌کار این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بانوان رزمی‌کار نهاوندی در میان استقبال مردم ورزش‌دوست نهاوند به این شهرستان بازگشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در مراسم استقبال از بانوان ورزشکار رزمی‌کار با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند مهد پرورش و تربیت ورزشکارانی است که در میادین جهانی و بین‌المللی حضور یافته‌اند، افزود: در نهاوند بالغ بر 38 هیأت ورزشی فعال است که از این تعداد بیش از 20 هیأت آنها مربوط به بانوان است.

محرم روزبه گفت: ورزش به عنوان عامل سلامتی در جامعه موجب ایجاد روحیه نشاط و بالندگی می‌شود به همین دلیل ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در بخش آقایان و بانوان باید مد نظر باشد.

وی ادامه داد: کسب بیش از 380 مدال رنگی توسط ورزشکاران نهاوندی طی دو سال گذشته تاکنون نشاندهنده این است که باید به ورزش به عنوان راهی برای دوستی، ایجاد تفاهم و همکاری هم نگاه کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند توجه به ورزش بانوان را مهم و اثرگذار خواند و گفت: بانوان ورزشکار نهاوندی در رشته‌های مختلف ورزشی توانسته‌اند در سطح کشور برای استان همدان افتخارات فراوانی را کسب کنند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در نهاوند افزود: متاسفانه تعدادی از قهرمانان ورزشی چندان که باید مورد توجه قرار نگرفته‌اند که این امر می‌تواند در کاهش انگیزه بین ورزشکاران نقش منفی داشته باشد.

روزبه از کسب 9 مدال ارزشمند توسط بانوان ورزشکار رزمی‌کار نهاوندی در مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه خبر داد و گفت: بانوان ورزشکار رزمی‌کار رزم‌آوران نهاوندی که تنها نماینده استان همدان در این مسابقات بودند موفق شدند از بین 460 ورزشکار رزمی‌کار کشور از 18 استان، 9 مدال رنگی کسب کنند.

وی اضافه کرد: دو نفر از آنها که مدال طلای مسابقات را کسب کرده‌اند برای مسابقات انتخابی تیم ملی که در تهران طی ماه آینده برگزار می‌شود دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما