تازه های سایت

کد مطلب: 27687
22. شهريور 1395 - 15:09
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از تکمیل بیمارستان ۱۷۴ تخت خوابی نهاوند تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی از تکمیل و تحویل بیمارستان ۱۷۴ تخت خواب نهاوند تا قبل از پایان سال ۹۵ خبر داد و گفت: با مساعدت و پیگیری‌های مسئولان شهرستان اقدامات خوبی در زمینه تامین تجهیزات پزشکی و چارت نیروی انسانی این بیمارستان با مسئولان وزارت بهداشت انجام‌شده است.

وی گفت: وضعیت بیمارستان نهاوند با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته به‌صورت ویژه دیده‌شده و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از ماده ۱۷۰ برای آن در نظر گرفته‌شده است.

دارابی اظهار داشت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که تخصیص نیز داشته به‌صورت حداقلی است و هر مقدار برای اتمام این پروژه اعتبار نیاز و برآورد شود تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: در بخش بهداشت نیز اقدامات مناسبی از جمله نوسازی ۴خانه بهداشت روستایی و نوسازی ۳ مرکز بهداشتی درمانی و یک پایگاه بهداشتی در دستورکار قرار گرفته و انجام شده است.

دارابی اعتبار این اقدامات را افزون بر ۱۳.۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: آینده بهداشت و درمان نهاوند متحول‌تر از پیش خواهد شد همچنان که هم‌اکنون نیز تغییرات نسبت به ۳ سال گذشته قابل‌لمس است.

دارابی ادامه داد: در بخش دندانپزشکی خرید ۵ یونیت دندانپزشکی با تجهیزات کامل و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به گروه‌های هدف که شامل زنان باردار و کودکان زیر۱۴سال است، انجام‌شده است.

وی از اجرای طرح وارنیش فلوراید رایگان برای ۱۷هزار نفر دانش‌آموز شهرستان در دو مرحله خبر داد و گفت: انجام این عمل دندان‌پزشکی به‌صورت آزاد و در این حجم افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که در سایه اجرای تحول سلامت به‌صورت کاملاً رایگان انجام‌شده است.

وی با قدردانی از کادر درمانی و پزشکان، از جامعه پزشکی خواست برای رفع مشکلات فرصت بدهند تا مشکلات حوزه درمان و بهداشت آشکار و باهدف گذاری مناسب در راستای برطرف کردن آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما