تازه های سایت

کد مطلب: 27685
22. شهريور 1395 - 14:58
کارشناس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۳۵هیئت مذهبی بانوان در برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بااین اداره همکاری دارند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ترکاشوند با بیان اینکه براساس هماهنگی های انجام شده با کانون مداحان، اعضای شورای هیئات مذهبی و هیئت رزمندگان اسلام مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشهرستان نهاوند با مشارکت و همکاری ۳۵ هیئت مذهبی بانوان برگزار می شود، گفت: هیئات مذهبی بانوان علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان و روستاهای تابعه نسبت به برگزاری مراسم و نشست های مختلف اقدام می کنند.

وی گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، بحث و مشاوره، جلسات سخنرانی، جلسات شب شعر و خاطره و همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه هایی است که با همکاری هیئات بانوان برگزار می شود.

ترکاشوند با بیان اینکه دفاع مقدس سند افتخار مردان و زنان ایرانی است، گفت: دفاع مقدس سبب احیای ارزش های اسلامی در کشور شد.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی در جنگ تحمیلی با پیروزی و سربلندی از میدان مبارزه بیرون آمد اما نباید این نکته را فراموش کنیم که دشمنی سلطه گران غربی که در جنگ تحمیلی با تمام توان به حمایت از صدام آمده بودند، همچنان با نظام اسلامی ادامه دارد، گفت: دشمنان کشور وقتی نتوانستند پس از ۸ سال تهاجم سخت، کوچکترین خللی در اراده مردم ایران برای دفاع از نظام دینی وارد کنند، به جنگ نرم و فرهنگی روی آوردند تا از این طریق به اهداف شوم خویش دست یابند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برای همیشه باقی خواهد بود و برای آن پایانی نیست، تاکیدکرد: مردم ایران اسلامی نیز نشان داده اند که همواره در مقابل تهاجم دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و همین استحکام سبب شده تا در برابر حربه‌ها و تلاش‌های مذبوحانه معاندان، با قدرت بر روی پای خود بایستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما