تازه های سایت

کد مطلب: 27676
19. شهريور 1395 - 11:29
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: ماندگاری پزشکان در شهرستان نهاوند نیازمند همکاری همگانی است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی ارائه خدمات درمانی به‌موقع را یکی از مهم‌ترین مزایای بسته حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان‌ها عنوان کرد و گفت: ماندگاری پزشکان در شهرستان نیازمند همکاری همگانی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پزشکان متخصص کشیک در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در شب‌ها ۴ پزشک است، گفت: در حال حاضر ۴۰ پزشک متخصص در شهرستان نهاوند مشغول ارائه خدمات به بیماران هستند و ماهانه این پزشکان از بسته حمایت از ماندگاری پزشکان استفاده می‌کنند.

دارابی با اشاره به ارتقای هتلینگ در بخش‌های اطفال، جراحی زنان، آی. سی. یو، بخش بعد از زایمان و غیره بااعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد ریال در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان، گفت: طرح تحول نظام سلامت طرح جامع و کاملی است و گستردگی و تنوع اقدامات موجود در آن بسیار زیاد است به طوری که تنها در شهرستان نهاوند و بیمارستان آیت‌الله علی مرادیان علاوه بر اقدامات انجام‌شده بیش از ۳۰ خدمت دیگر در راستای تحقق این طرح و اثربخشی برای بیماران اجرا شده است.

وی در ادامه به ساخت کلینیک تخصصی در محل دانشکده پیراپزشکی نهاوند اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و برای اینکه شهرستان نهاوند در ارائه خدمت به مردم در راستای این طرح از نقاط دیگر کشور و استان بازنماند به‌صورت موقت کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) بااعتبار ۴ میلیارد ریال ساختمان سابق اداره پست نهاوند نوسازی و تجهیز شده است.

دارابی اعتبار ساخت درمانگاه تخصصی در دانشکده پیراپزشکی نهاوند را ۳۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این خصوص نیز با توجه به وجود اعتبار عملیات اسکلت و بتن‌ریزی به پایان رسیده است.

دارابی توسعه و ساخت فضای اورژانس و بلوک‌های زایمانی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: در بیمارستان شهید حیدری نهاوند نیز اقداماتی چون ارتقاء هتلینگ بخش جراحی چشم و اورژانس، آزمایشگاه، چندین طرح عمرانی و غیره بااعتبار بیش از ۷ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال انجام‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما