تازه های سایت

کد مطلب: 27670
16. شهريور 1395 - 9:44
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برای بررسی و حل مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان با وزیر بهداشت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی به همراه دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای پیگیری و رفع مشکلات بخش درمان و بهداشت شهرستان نهاوند با دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دیدار کردند.

در این دیدار بهرام نیا در خصوص تجهیز بیمارستان جدید و کمبودهای تجهیزاتی در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان توضیحاتی داد و درخواست‌هایی را برای توسعه و تجهیز بخش بهداشت و درمان این شهرستان ارائه کرد که از این درخواست‌ها با موافقت وزیر محترم جهت دریافت تجهیزات مواجه شد.

این دیدار دستاوردهای بسیار خوبی برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در پی داشت که تجهیز بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان به دستگاه MRI یکی از نتایج بسیار خوب این دیدار برای مردم نهاوند بود.

 همچنین با موافقت وزیر بهداشت ۲ دستگاه آمبولانس جدید، ۵ دستگاه دیالیز، ۲ دستگاه رادیولوژی دیجیتال، دستگاه‌های مخصوص آزمایشگاهی و ۲ دستگاه تخت احیاء کودک به شبکه بهداشت و درمان نهاوند تحویل داده خواهد شد.

یکی دیگر از دستاوردهای این دیدار در مورد بیمارستان جدید نهاوند بود که بر این اساس چارت سازمانی بیمارستان نهاوند به‌منظور جذب نیروی انسانی تعریف و تعیین شد و با موافقت وزیر بهداشت جذب ۱۰۰ درصدی نیروهای بومی در بیمارستان نهاوند مورد تأیید قرار گرفت.

در این دیدار همچنین با جذب و اختصاص نیروی جراح مغز و اعصاب به بیمارستان نهاوند موافقت شد و مقرر شد بیمارستان به امکانات ویژه و ست کامل موردنیاز جراحی مغز و اعصاب مجهز شود.

 

949341

949340

949342

949339

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما