تازه های سایت

کد مطلب: 27666
16. شهريور 1395 - 8:45
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد
برگزاری جشن ازدواج آسان ۸۰ زوج جوان در نهاوند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری جشن ازدواج آسان ۸۰ زوج نهاوندی در آستان شاهزاده محمد و علی(ع) هم‌زمان با هفته ازدواج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اعلام این خبر گفت: بالا رفتن سن ازدواج برای دختران و پسران از معضلاتی است که جوانان جامعه ایرانی را مورد تهدید قرار می‌دهد.

وی بابیان اینکه ازدواج سنت پسندیده‌ای است اما متأسفانه در سال‌های اخیر با برخی کج‌سلیقگی‌ها از سوی خانواده‌ها روبرو شده است، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته طی سال گذشته در شهرستان نهاوند ۱۱ مراسم ازدواج آسان با اعطای هدایایی در قالب جهیزیه برای زوج های جوان در نهاوند برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۷۳ زوج نهاوندی از محل کمک‌های مجمع خیرین ازدواج موردحمایت قرارگرفته‌اند، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ مرحله مراسم ازدواج آسان با حضور ۹۲ زوج برگزارشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به آغاز هفته ازدواج از اول ذی‌حجه هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه(س)، گفت: ششمین مرحله مراسم ازدواج آسان طی سال جاری در شهرستان نهاوند عصر سه‌شنبه جاری در آستان شاهزاده محمد و علی(ع) با حضور مسئولین استانی و شهرستان و ۸۰ زوج برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین مرحله جشن گل‌ریزان در سال جاری با حضور بیش از ۳۰۰ خیر ازدواج آسان امشب در نهاوند برگزار خواهد شد.

وی گفت: در اولین جشن گل‌ریزان برگزارشده در سال جاری ۶۴ میلیون تومان از محل نیات خیر خیرین نهاوندی و مسئولان شهرستان برای کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های نیازمند جمع‌آوری‌شد.

روزبه بابیان اینکه امیدواریم در مراسم امشب نیز مبلغ قابل‌توجهی برای این سنت حسنه جمع‌آوری شود، گفت: حضور عموم مردم شهرستان نهاوند که از تمکن مالی مناسبی برخوردار هستند در مجمع خیرین ازدواج بلامانع است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما