تازه های سایت

کد مطلب: 27657
14. شهريور 1395 - 8:30
شهردار نهاوند گفت: پروژه تملک و تحویل ساختمان دخانیات و تبدیل آن به میدان مرکزی شهر نهاوند ازجمله طرح‌های مهم و اساسی برای نهاوند است که با پیگیری مسئولان شهرستان عملیات ساماندهی آن اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان احداث میدان مرکزی را ضرورت و نیاز شهرستان و توسعه مدیریت شهری دانست و گفت: حکم تحویل و تخریب ساختمان دخانیات نهاوند توسط وزیر کشور با مساحت 5 هزار و 900 مترمربع فروردین‌ماه 94 با پیگیری‌های مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار وقت صادر شد.

یوسفیان بابیان اینکه با تخریب ساختمان، موانعی برای ادامه کار و اجرای عملیات اجرایی با توقیف عملیات اجرایی دخانیات، سد راه شد، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ملک بزرگ دخانیات نهاوند و تبدیل آن به میدان مرکزی شهر با رفع توقیف عملیاتی هم‌اکنون سرعت بیشتری به خود گرفت.

شهردار نهاوند عملیات طرح را شامل محوطه‌سازی، فضای سبز، آب‌نما، المان و نورپردازی بیان کرد و افزود: نهاوند باآن‌همه سابقه تاریخی و پیشینه مذهبی نیازمند یک میدان بزرگ و آبرومند با المان جدید دارد و تغییر و ساماندهی مبلمان شهری نهاوند و حل مشکل ترافیک در شهر باوجود خیابان‌های کم‌عرض و قدیمی آن ازجمله مزایای اجرای این پروژه است.

وی گفت: استاندار همدان در مراسم کلنگ زنی میدان مرکزی نهاوند هم که با حضور سفیر ایران در روسیه انجام شد به شهرداری، شورای شهر و مردم وعده داد تا برای رفع توقیف، حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

شهردار نهاوند افزود: بر همین اساس در کمیته برنامه‌ریزی استان مبلغ 500 میلیون تومان به آن اختصاص داد و در هفته دولت هم در جریان حضورش در نهاوند و دیدار با مردم و مسئولان این شهرستان از فرماندار خواست تا سقف 500 میلیون برای اجرایی شدن این طرح از محل بودجه شهرستان کمک کند.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

امیدوارم این میدان در خور نهاوند باشد.
فکری هم برای احیای دریاچه و تپه ابوذر کنید و از بام ملایر الگو بگیرید.

دیدگاه شما