تازه های سایت

کد مطلب: 27656
13. شهريور 1395 - 15:18
اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم و روستایی و با حضور دانشجویان بسیجی شهرستان نهاوند اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، چدین سال است که اردوهای جهادی با حضور مشتاقانه دانشجویان بسیجی و با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و روستایی و ایجاد انگیزه در بین بسیجیان در حال اجرا است.

در شهرستان نهاوند نیز با همکاری و سازماندهی سپاه پاسداران و مسئولان دانشگاهی، دانشجویان علاقمند در قالب اردوهای جهادی به نقاط مختلف روستایی اعزام می شوند و اموزش های مختلفی را به روستاییان ارائه می دهند.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مورد گفت: اردوهای جهادی یکی از اقدامات بسیار مناسب برای افزایش روحیه مسئولیت پذیری در بین دانشجویان است و این اقدام در کنار خدمت رسانی به مردم باعث ارزشمند تر شدن این اردوها می شود.

وی اظهار داشت: امسال نیز در سطح شهرستان نهاوند هم اردوهای جهادی مخصوص دانشجویان را برگزار کردیم و هم اردوهای طرح هجرت که مخصوص دانش اموزان است به خوبی اجرا شد و منشا خدمات خوبی برای مردم شد.

کریمی افزود: پر کردن اوقات فراغت بسیجیان، محرومیت زدایی و اموزش های مناسب برای مردم مناطق روستایی از جمله اهداف اجرای طرح اردوهای جهادی است.

وی بیان داشت: امسال بیش از 100 دانشجو دراردوهای جهادی به مناطق مختلف روستایی نهاوند اعزام شدند و در چند دوره آموزش هایی را در زمینه احکام، فنی و حرفه ای، درسی، مسائل آموزشی و ورزشی و فعالیت های عمرانی به روستاییان ارائه کردند و مورد استقبال این عزیزان قرار گرفت.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در طول اجرای اردوهای جهادی، بسیج جامعه پزشکی نیز در مناطق محروم حضور یافتند و به صورت رایگان بیماران را ویزیت کردند و دارو در اختیار انها قرار دادند.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری اردوهای جهادی بسیار مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و همه دستگاه های باید با کمک سپاه پاسداران زمینه مناسبی را برای برگزاری این اردوها فراهم کنند.

 

946546

946554

946551

946548

946553

946549

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما