تازه های سایت

کد مطلب: 27653
13. شهريور 1395 - 8:28
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نهاوند از کاهش شهریه واحدهای دانشگاه آزاد این شهرستان تا سقف ۵۰ درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هوشنگ فرحی با اعلام این خبر اظهار داشت: با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نهاوند در ۳۰ رشته مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد، اظهار کرد: با تصمیم هیات امنای استانی و کاهش شهریه امکان تحصیل برای دانشجویان ورودی مهر ۹۵ با شهریه کمتر و ارائه تسهیلات به وجود آمده است و با این مصوبه یک فرصت طلایی برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است.

فرحی گفت: امکانات ارائه سرویس رایگان ایاب و ذهاب برای دانشجویان این دانشگاه در مسیر رفت و برگشت دانشگاه به نهاوند فراهم شده  و همچنین سلف سرویس و بوفه دانشگاه آزاد نهاوند برای استفاده دانشجویان از غذای گر م وارائه خدمات مطلوب به دانشجویان تجهیز شده است.

۰۰۱

وی از پرداخت شهریه دانشجویان به صورت اقساط خبر داد و گفت: به منظور همکاری و تسهیل در پرداخت شهریه دانشجویان با مصوبه وزارت علوم به دانشجویان وام پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه آزاد نهاوند با تأکید بر اینکه حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین مدنظر است افزود: مرکز سایت اینترنتی دانشگاه جهت استفاده دانشجویان راه اندازی شده است وامکانات آموزشی خوبی  برای دانشجویان در دانشگاه فراهم‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما