تازه های سایت

کد مطلب: 27644
10. شهريور 1395 - 15:49
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه استاندار همدان گزارش‌هایی از وضعیت اشتغال و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی استان به مسئولان کشوری ارائه می‌کند که خلاف و ناصواب است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رییس جمهور گفت: جنابعالی نیک می‌دانید آنچه موجب وحدت و اعتماد مردمی است صداقت در گزارش های مسئولان است اما متاسفانه استاندار همدان گزارش‌هایی از وضعیت اشتغال و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی استان به مسئولان کشوری ارائه می‌کند که خلاف و ناصواب است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نماینده‌ای هم به وظیفه قانونی با استفاده از ابزارهای نظارتی در اختیار حسب اصل ۷۶ و ۸۴ قانون اساسی اقدام و استفاده کند، متاسفانه مورد بی مهری و متهم به اختلاف اندازی و دخالت در امور اجرایی می‌شود، لذا در خواست دارم در این خصوص بررسی کرده و اقدام عاجل در دستور کار قرار گیرد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: متاسفانه وزارتخانه شما برای کشاورزان برنامه جامعه‌ای برای کاشت، داشت و برداشت ندارد، در واقع کشاورزان در این مورد دغدغه داشته و در کاشت محصولات خود ریسک می‌کنند، ‌از طرفی انتظار می‌رود پول حاصل از خرید محصولات کشاورزی به موقع پرداخت شود. به عنوان مثال چغندرکاران نهاوندی ۹ ماه است که پولشان را دریافت نکرده‌اند.

بهرام نیا همچنین در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: محور نهاوند-فیروزان تلفات پیاپی را به همراه داشته و حدود ۱۲ کیلومتر از جاده این محور به دلیل نداشتن اعتبار رها شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تذکر به رییس سازمان میراث فرهنگی نیز بیان کرد: نهاوند با داشتن کوه‌های سربه فلک کشیده و موقعیت آب و هوایی متاسفانه به علت نداشتن زیرساخت‌ها، گردشگران نمی‌توانند از این موقعیت استفاده کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

جناب آقای دکتر بهرام نیا زیر وته همه را آشکار کنید تا حقایق مشخص شود و صداقت بهترین هدیه به مردم با فرهنگ نهاوند است.

دیدگاه شما