تازه های سایت

کد مطلب: 27637
9. شهريور 1395 - 8:06
سرپرست ورزش و جوانان نهاوند:
پیشکسوتان ورزش نباید خانه‎نشین شوند
سرپرست ورزش و جوانان نهاوند گفت: به تجربه پیشکسوتان نیاز داریم تا در کنار انگیزه و نیروهای جوانان، ورزش نهاوند را از نو بسازیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اشاره به انتصابش به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند، اظهار کرد: به عنوان یک کارمند اداره ورزش برای رشد و توسعه همه‌جانبه ورزش استان آماده هستم.

وی با بیان اینکه دیروز در یک سمت دیگر و امروز در سمت جدید تلاش خواهم کرد، ادامه داد: ورزش نهاوند نگینی زیبا در غرب کشور بوده که دوباره باید برای بهتر دیده شدن صیقل بخورد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: نهاوند جایگاه خوبی در تمام رشته‌های ورزشی به خصوص کشتی و فوتبال داشته که دوباره باید به این جایگاه برسد.

وی اضافه کرد: از امروز تنها مقصر ناکامی‌ها در ورزش نهاوند من هستم و باید تمام توان خود را به کار ببندم تا دوباره ورزش این شهرستان زبانزد خاص و عام شود و شاهد درخشش ورزشکاران آن در سطوح ملی، آسیایی و جهانی باشیم.

روزبه با تقدیر از زحمات چندین ساله رئیس اسبق ورزش و جوانان نهاوند، یادآور شد: باید از زحمات کولیوند تشکر کنم زیرا او 11 سال با تمام توان برای ورزش نهاوند تلاش کرد تا ورزشی آبرومندانه و مقتدر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید از مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز کمال تشکر را داشته باشم که با حمایت‌های خود از ورزش نهاوند پشتیبانی می‌کند و امیدوارم مسئولان شهرستانی نیز بیش از گذشته یار و یاور ورزش نهاوند باشند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به برنامه‌های خود برای توسعه همه‎جانبه ورزش این شهرستان، افزود: به تجربه پیشکسوتان نیاز نداریم تا در کنار انگیزه و نیروهای جوانان، ورزش نهاوند را از نو بسازیم.

این مسؤول اضافه کرد: پیشکسوتان نباید خانه‌نشین شوند بلکه باید با حضور در کنار هیأت‌های ورزشی و تیم‌های مختلف تجارب خود به ورزشکاران را منتقل کرده و باعث موفقیت جامعه ورزشی نهاوند شوند.

روزبه فروش امتیاز لیگ سومی فوتبال نهاوند را منفی ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه به دلیل عدم منابع مالی امتیاز دسته سومی فوتبال نهاوند به فروش رفته است و قطعاً این کار ضربه بدی به پیکره فوتبال نهاوند وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همفکری همکاران اداره ورزش و روسای هیأت‌های ورزشی زمینه را برای کشف استعدادهای برتر فراهم سازیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما