تازه های سایت

کد مطلب: 27636
9. شهريور 1395 - 8:03
همزمان با آخرین روز از هفته دولت ۹ پروژه با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان 9 پروژه صنعتی و درمانی با اعتبار 5 میلیارد و 120 میلیون تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

عملیات اجرایی ساخت بزرگترین و نخستین مجتمع بسته‌بندی و قطعه‌بندی فرآورده‌های خام دامی در غرب کشور با میزان سرمایه ثابت 4 میلیارد تومان آغاز شد.

قرار است این واحد صنعتی در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و یک‌هزار و 21 مترمربع زیربنا ساخته شود و زمینه اشتغال برای 20 نفر به طور مستقیم و 50 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم کند.

ظرفیت تولید این کارخانه 3 هزار تن در سال و تولید روزانه آن 10 تن پیش‌بینی شده است و محصولات این کارخانه علاوه بر فروش در بازار داخلی به کشورهای روسیه، عراق، تاجیکستان و آذربایجان صادر خواهد شد و بسته‌بندی تخم‌مرغ و عسل این کارخانه در فاز دوم اجرا می‌شود.

افتتاح 8 بخش درمانی در بیمارستان علیمرادیان

همزمان با این مناسبت 8 پروژه بخش درمان بیمارستان علیمرادیان شهرستان نهاوند با اعتبار یک میلیارد و 120 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل افتتاح فاز نخست پروژه هتلینگ بخش زنان و زایمان، هتلینگ بخش اورژانس، پروژه افزایش ارتقا تخت‌های بخش آی.سی.یو از سه تخت به 6 تخت، افتتاح بخش اندوکلوندسکوپ، افتتاح بخش اکوکار دیوگرافی و افتتاح بخش سی آر.اس بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما