تازه های سایت

کد مطلب: 27635
9. شهريور 1395 - 7:45
رئیس اداره پست نهاوند گفت: در پنج‌ماهه نخست سال جاری در شهرستان نهاوند ثبت‌نام بیش از ۱۶ هزار ۲۳۵ مورد کارت هوشمند ملی انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد سرومیلی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اداره پست شهرستان نهاوند در راستای اهداف شرکت پست جمهوری اسلامی و جلب رضایت مشتریان و همچنین اشاعه فرهنگ استفاده از خدمات پست توانسته با حضور در نقاط شهری و روستایی همگام با توسعه و پیشرفت فناوری ارتباطات، به ارائه انواع سرویس‌های نوین پستی بپردازد.

وی گفت: پست به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های خدماتی فعالیت‌هایی متناسب با نیاز مردم را بر عهده دارد و این فعالیت‌ها در قالب نیازهای فیزیکی، الکترونیکی و مالی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه پست جمهوری اسلامی نیز همواره طی سال‌های اخیر با توجه به نیاز مردم خدماتی را در بخش‌های مختلف انجام داده که این خدمات شامل خدمات ذاتی و سازمانی شرکت پست و خدمات نیابتی سازمان‌های دیگر است که طی امضای تفاهم‌نامه توسط شرکت پست انجام می‌گیرد.

رئیس اداره پست نهاوند با اشاره به خدمات سازمانی و ذاتی اداره پست نهاوند که به مردم و شهروندان ارائه می شود، گفت: در پنج‌ماهه نخست سال جاری قبول و رهسپاری بیش از۱۷۰ هزار مرسوله در قالب پست ویژه، پیشتاز، سفارشی و خدمات الکترونیک از مشتریان و ارسال به سایر نقاط کشور و همچنین توزیع بیش از ۱۳۰ هزار مرسوله در سطح شهر و روستا در شهرستان ازجمله اقدامات انجام‌شده است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد میان سازمان‌ها و نهادهای کشور گفت: در پنج‌ماهه نخست سال جاری در شهرستان نهاوند ثبت‌نام بیش از ۱۶ هزار ۲۳۵ مورد کارت هوشمند ملی، ۹۳۶ مورد تشخیص هویت، ۴۳۳ فقره صدور اسناد تک‌برگی از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

سرومیلی ثبت‌ اظهارنامه مالیاتی، قبول و توزیع مدارک و جوابیه پزشکی قانونی، قبول و ارسال مدارک تأسیس و تغییر شرکت‌ها، اظهارنامه مالیاتی خودرو توزیع اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌های بانک‌ها، توزیع بیش از ۱۰ هزار مشترک قبوض تلفن همراه و ۲۵ هزار و ۴۰۰ مشترک تلفن ثابت، توزیع نمونه‌های تیروئیدی نوزادان (غربالگری) را از مهم‌ترین خدمات نیابتی اداره پست نهاوند عنوان کرد.

وی گفت: شهرستان نهاوند دارای ۵۷ دفتر ICT  روستایی، ۹ نمایندگی روستایی و ۱۵ دفتر خدمات ارتباطی است که برای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان خدمات پستی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما