تازه های سایت

کد مطلب: 27630
8. شهريور 1395 - 8:45
همزمان با هفته دولت 14 پروژه بهسازی و آسفالت روستاهای نهاوند با اعتبار افزون بر ۵ میلیارد و 300 میلیون تومان با حضور استاندار همدان و هیئت همراه و فرماندار نهاوند و مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در آئین افتتاحیه پروژه های هفته دولت در شهرستان نهاوند گفت: فاز اول بهسازی و آسفالت روستای قلعه قباد به نمایندگی از 14روستای بهسازی و آسفالت شده در سال 95 به بهره برداری رسید.

حسن ظفری بیان کرد: ۵ میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای آسفالت 14 پروژه هزینه شده که 9 پروژه فاز اول و 5 پروژه در مرحله فاز دوم هستند همچنین این پروژه ها باید در بازه زمانی 12 ماهه انجام می شد که در 5 ماه صورت پذیرفت و اجرا شد.

وی عنوان کرد: تا به امروز افزون بر۵۷۱  روستا عملیات بهسازی فاز یک روستاهای سطح استان آغاز شده که بیش از ۳۶۵ روستا فاز یک بهسازی آنها مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۱۳ نقطه روستایی نیز تبدیل به شهر شده و ۱۸۹ روستا هم در غالب پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته است.

ظفری با بیان اینکه متوسط شاخص های بهسازی درکشور ۳۸ درصد است، افزود: خوشبختانه با تلاش و همکاری همه دستگاه ها متوسط شاخص بهسازی در سطح استان همدان ۵۹ درصد است و با گذشت ۹ ماه از سال گذشته در استان عملیات فاز یک و دو افزون بر ۱۵۵ روستا به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: افزون بر ۱۲۴ کیلومتر آسفالت داخل روستاها ریخته شد و بیش از ۸۷۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی در سطح روستاهای استان با حمایت هایی که در سطح ملی و استان و در مجموع بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی در سطح کشور بوده، انجام شده است.

وی همچنین در بحث مسکن های مهر  روستایی که استان همدان نخستین استان با ۶۵۰۰  پرونده ثبت  است، تصریح کرد: در حال حاضر ۶۵۰۰ فقره ثبت پرونده داریم و طرح ویژه مسکن روستایی به تصویب رسیده و افزایش وام از ۱۵ به ۲۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد صورت گرفته که در سطح کشور به ۲۰۰ هزار فقره پرونده و در استان همدان به 12 هزار فقره پرونده با اعتبار ۲۲۶ میلیارد تومان تسهیلات داده شده است.

نیکبخت استاندار همدان نیز با بیان اینکه باید خدمات شایسته تری در سایه وفاق و همدلی و برادری به مردم ارائه شود و استمرار داشته باشد، افزود: نهاوند نباید محروم باشد و بماند چرا که شایستگی های زیادی در عرصه های تاریخی و طبیعی و دفاع مقدس دارد.

وی در ادامه گفت: دستگاه های اجرایی باید خدمات شایسته ای به مردم ارائه دهند و ما باید پاسخگوی مردم باشیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما