تازه های سایت

کد مطلب: 27612
3. شهريور 1395 - 8:40
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با توجه به جنگ نرم و فرهنگی که دشمن بر ضد جوانان ما شروع کرده است حلقه‌های صالحین باهدف مقابله با شبیخون فرهنگی و کادر سازی برای آینده انقلاب فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات شهرستان نهاوند با مربیان طرح صالحین و فرماندهان پایگاه‌های بسیج این شهرستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی که از مبارزه سخت بر ضد جمهوری اسلامی ناامید شده‌اند چند سالی است که با استفاده از همه امکانات خود جنگ فرهنگی را بر ضد جوانان ما شروع کرده‌اند.

وی اظهار داشت: هدف از این جنگ فرهنگی و نرم بی‌هویت کردن و دور کردن جوانان این کشور از فرهنگ ارزشی و معنوی است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این جنگ که به تعبیر رهبر معظم انقلاب به‌عنوان ناتو و شبیخون فرهنگی شناخته می‌شود هدف حمله به اعتقاد جوانان ایجاد شبهه‌های مختلف در زمینه‌های مختلف است تا از این راه بتوانند بین جوانان و انقلاب اسلامی فاصله بیندازند.

وی عنوان کرد: چند سالی است که باهدف مقابله با این تهاجم فرهنگی در رده‌های مختلف بسیج کلاس‌های طرح صالحین بسیج برپاشده است که در این کلاس‌ها جوانان پیرامون مسائل مختلف بحث می‌کنند.

کریمی بابیان اینکه این کلاس‌ها اثرات بسیار خوبی داشته است گفت: با استفاده از مربیان آموزش‌دیده و استفاده از ظرفیت‌های افراد آگاه در این کلاس‌ها جوانان زیادی جذب این طرح‌شده‌اند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: در این کلاس‌ها بحث‌ها به‌صورت دوطرفه مطرح و ادامه می‌یابد حاضران در کلاس‌ها در برابر تهاجم همه‌جانبه دشمن، آگاهی لازم را به دست می‌آورند.

وی گفت: یکی از اهداف بسیار مهم کلاس‌های طرح صالحین کادر سازی برای آینده انقلاب است چون این جوانان به‌عنوان آینده‌سازان انقلاب نقش مهمی در روشنگری و پیشبرد اهداف انقلاب بر دوش دارند.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: برای اثربخشی بیشتر مساجد و پایگاه‌های بسیج باید همه عوامل مرتبط با یکدیگر همکاری داشته باشند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: هماهنگی بین پایگاه‌های بسیج، ائمه جماعات و هیئت‌امنای مساجد باید به‌اندازه‌ای قوی باشد که جریان انقلابی و فرهنگی را به‌خوبی مدیریت کند و اهداف انقلاب اسلامی را به‌پیش ببرد که در شهرستان نهاوند این هماهنگی در سطح بالایی است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما