تازه های سایت

کد مطلب: 27608
3. شهريور 1395 - 7:50
رئیس کمیته امداد نهاوند از پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد نهاوند از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی با اعلام این خبر گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاوند در سال جاری با توجه به سیاست‌های تشویقی موجود و در راستای تحقق هرچه بیشتر اقتصاد مقاومتی که مطالبه رهبر معظم انقلاب است اقداماتی در راستای خودکفایی اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف خود انجام داده است.

وی افزود: در چهارماهه ابتدایی سال جاری ۹۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به مددجویان نهاوند پرداخت‌شده است.

کاویانی بابیان اینکه این آمار در مقایسه با شاخص سال گذشته شاهد افزایش ۲۱۲ درصدی است، گفت: توانمندسازی و خودکفایی افراد تحت پوشش کمیته امداد با توجه به تأکیدات دین مبین اسلام در خصوص انجام کار و فعالیت از برنامه‌های مهم است.

وی گفت: در سال جاری ۳۸۹ نفر از خانواده‌های کمیته امداد شهرستان نهاوند با توجه به شناسایی و همچنین بررسی‌های صورت گرفته خودکفا شده و در مهرماه سال جاری با حضور در اجتماع ۴ هزارنفری خودکفایان کمیته امداد استان همدان و با حضور مسئولین شهرستان جشنی برگزار و این افراد از پوشش خدمات رفاهی کمیته امداد خارج می‌شوند.

وی در پایان افزود: خوشبختانه سال گذشته نیز ۱۰۳ نفر از افراد تحت پوشش با ایجاد اشتغال از طریق دریافت تسهیلات به سازمان تأمین اجتماعی معرفی و خودکفا شدند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما