تازه های سایت

کد مطلب: 27604
2. شهريور 1395 - 8:02
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه به آمریکای لاتین گفت: برای ما نیز این ارتباطات به جهت مسائل اقتصادی، روابط دیپلماتیکی و سیاسی مناسب است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا در خصوص سفر وزیر امور خارجه به کشور های آمریکای لاتین، اظهار داشت: در آمریکای لاتین مردم آزادی خواهی وجود دارند که مدت ها زیر سلطه استکبار قرار گرفتند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از این جهت به این گونه سفرها خوشبین هستیم که چنین سفرهایی در قالب دیپلماسی انجام می شود زیرا ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم تحت ظلم و آزادی خواه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت از مظلومان و ملت های عدالتخواه جزء اصول اساسی سیاست خارجی است که حرکت در این راستا سبب ایجاد وحدت و انسجام بین کشورهایی می‌شود که از سلطه‌ استکبار جهانی خارج شده اند.

بهرام نیا با بیان اینکه کشورهای استکبار ستیز نیاز دارند که حمایت شوند، متذکر شد: برای ما نیز این ارتباطات به جهت مسائل اقتصادی، روابط دیپلماتیکی و سیاسی مناسب است.

وی افزود: این گونه سفرها سبب فروپاشی سیاست‌ اسلام هراسی غرب می شود و تلاش دولت های استکباری با اینگونه سفرها خنثی می شود. نظام اسلامی ایران با اقدامات انسان دوستانه خود سبب شده تا همه تلاش آن ها برای حامی تروریست نشان دادن، ایران نقش بر آب شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر وزیر امور خارجه به کشورهای آمریکای لاتین حرکت خوبی برای خنثی سازی سیاست اسلام هراسی می شود، گفت: یکی از نتایج این سفر ایجاد وحدت میان ملت‌های آزادی‌خواه و ضد استکباری می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما