تازه های سایت

کد مطلب: 27598
30. مرداد 1395 - 14:02
فرماندار نهاوند گفت: با کمک مسئولان و هیئت‌های مذهبی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی موکب‌هایی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرستان نهاوند برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در ستاد اربعین حسینی در فرمانداری این شهرستان گفت: اربعین حسینی فرصت خوبی است که ولایت مداری، فرهنگ غنی و مهمان‌نوازی خود را به بیرون مرزها صادر کنیم.

وی اظهار داشت: باهدف خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی این اولین جلسه ستاد اربعین حسینی است که در فرمانداری برگزار می‌شود و برای هماهنگی‌های بیشتر جلساتی نیز در آینده برگزار می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: بایستی در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی با نظارت و مدیریت منظم این مناسبت مذهبی را سازمان‌دهی کنیم و از همه ظرفیت‌ها در این ایام استفاده شود.

حمیدوند گفت: در ایام مراسم اربعین ایستگاه‌های صلواتی (موکب) با کمک هیئت‌های مذهبی و کمیته‌های مردمی برای خدمت به زائران فعالیت می‌کنند و در این راه باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

فرماندار نهاوند بیان داشت: برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرانی که از شهر نهاوند عبور می‌کنند باید جایگاه‌های سوخت و تعمیرگاه‌های خودرو بدون مشکل و تعطیلی فعالیت کنند.

وی افزود: باید پذیرایی ما از زائران حسینی به‌گونه‌ای باشد که در سفرهای بعدی این زائران رغبت کنند چند روز قبل به نهاوند بیایند و با میل و اشتیاق بیشتر از شهر ما دیدن کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما