تازه های سایت

کد مطلب: 27588
28. مرداد 1395 - 20:13
فرماندار نهاوند از تجدیدنظر در ساماندهی سرویس مدارس نهاوند تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: حمل‌ونقل مدارس به تاکسیرانی و پایانه‌ها واگذار شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) با اشاره به روایتی از ایشان گفت: هرکس که اندوه و مشکلی را از مسلمانی دور کند خداوند آن فرد را در قیامت اندوهگین نمی‌کند و اندوه را از دور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حرفه خطیر خبرنگاری این مهم را شامل می‌شود، گفت: بحث پذیرفتن مسئولیت سرویس مدارس توسط آموزش‌وپرورش در ابتدا طرحی اشتباه بوده است.

وی افزود: معلمان و مدارس تنها باید دغدغه آموزش‌وپرورش دانش آموزان را داشته باشند چراکه دو اصل مهمی است که از ابتدا به عهده مربیان زمان بوده و هم‌اکنون نیز است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش باید مراقب باشد فعالیت‌های جانبی آن‌ها را از این دو مهم دور نکند، گفت: خانواده‌های دانش آموزان خود باید به دنبال تأمین سرویس فرزندان خود باشند چراکه می‌توانند افرادی را با سلایق و همچنین مسئولیت خود بر این کار بگمارند و نهایتاً تعهدی برای مدرسه و آموزش‌وپرورش ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به حادثه تلخ کشته شدن یک دانش آموز که قربانی سرعت و عجله سرویس مدرسه شد، گفت: در جامعه برابر قانون هر نهادی وظیفه‌ای مشخص دارد به نظر بنده وظیفه تأمین سرویس مدارس به سازمان تاکسی‌رانی و پایانه‌ها واگذار شود.

وی افزود: این مهم در کارگروه ترافیک شورای آموزش‌وپرورش که نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط نیز حضور دارند قبل از شروع سال تحصیلی باید بررسی شود.

وی تصریح کرد: قانون‌های موجود در کشور برای اجرا است نه اینکه فقط آن‌ها را در جلسات بیان کنیم و بی‌عمل باقی بگذاریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان آموزش‌وپرورش نهاوند به خاطر اهتمام ویژه به بحث امتحانات در شهرستان، گفت: با توجه به بازرسی‌ها صورت گرفته از روند برگزاری امتحانات معلمان و مدارس نهاوند ازلحاظ برگزاری امتحانات دارای سلامت کامل هستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما