تازه های سایت

کد مطلب: 27586
27. مرداد 1395 - 15:04
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از رانت‌خواری و سودجویی عده‌ای از امکانات و اراضی دولتی در سراب گاماسیاب خبر داد و گفت: این مسئله از سوی نمایندگان مردم پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، حسن بهرام‌نیا در خصوص انجام ساخت و ساز در حدود پنج هکتار از زمین‌های واقع در سراب گاماسیاب نهاوند که گفته می‌شود از سوی یکی از معاونان استاندار همدان خریداری و در حال ساخت و ساز است، اظهار کرد: بر حسب شنیده‌ها بنده نیز از این موضوع اطلاع دارم.

وی افزود: مردم به بنده نیز اطلاع داده‌اند که برخی آمده‌اند زمین‌هایی را تصاحب و با استفاده از رانت کارهای عمرانی انجام می‌دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم نگران این مسئله هستند، تصریح کرد: چرا باید چنین اتفاقاتی رخ دهد که برخی رانت‌های اطلاعاتی و موقعیتی استفاده منفعتی برای خود داشته باشند.

این مسؤول ضمن تأیید ساخت و ساز بر روی ارتفاعات سد در حال ساخت نهاوند، گفت: به بنده هم گفته شده که این آقا آمده و با تغییر کاربری اقدام به ساخت و ساز کرده است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه گفته می‌شود بسیاری از کارهای عمرانی این پروژه هم با استفاده از ماشین‌آلات و امکانات دولتی انجام شده، بیان کرد: باید بازدید کنیم تا کسب اطلاعات دقیق خاصی شود زیرا از موقعیت‌ها سوء استفاده شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان نماینده ورود در این مسئله است، افزود: این موضوع در دستور کار است که رسیدگی کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست برای انعکاس این موضوع خاطرنشان کرد: شما اطلاع‌رسانی کنید و به وظیفه خود عمل کنید زیرا وقتی رسانه به نتایجی دست می‌یابد باید همگان مطلع شوند.

وی تصریح کرد: هیچ مسئله‌ای از چشم تیزبین مردم مغفول نمی‌ماند زیرا خود آنها همواره بر امور نظارت می‌کنند.

بهرام‌نیا یادآور شد: این مردم هستند که بر دارایی، خزانه و ثروت ملی که سرمایه همه مردم است، نظارت دارند و مقابله با دست‌اندازی به بیت المال حق مردم است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

لطفا نگذارید اموال و دارایی های مردم نهاوند غارت شود.

دیدگاه شما