تازه های سایت

کد مطلب: 27582
27. مرداد 1395 - 10:09
شهردار نهاوند از ایجاد سازمان فرهنگی و هنری در ساختار شهرداری نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در نشست هم‌اندیشی فرهنگی و اجتماعی که با حضور مسئول موسسه فرهنگی و هنری علیمرادیان، عضو شورای اسلامی شهر، رئیس آموزش‌وپرورش و دیگر افراد فرهنگی شهر در شهرداری نهاوند برگزار شد، گفت: امروز تولید دانش و فکر از اولویت‌های جامعه است که به همین منظور این شهرداری سازمان فرهنگی-ورزشی را راه‌اندازی خواهد کرد.

وی انجام اقدامات به‌صورت پروژه محور در شهرداری را یکی از راه‌های رسیدن به توسعه فرهنگی بیان و عنوان کرد: برگزاری این جلسات با حضور افراد صاحب‌نظری که دغدغه‌های فرهنگی شهر را دارند و در راستای توسعه پایدار فرهنگی شهر در این جلسات شرکت می کنند، زیربنای توسعه شهر را ایجاد می کند.

وی با اشاره به ضرورت استمرار تشکیل این جلسات عنوان کرد: باید در جلسات بعدی اعضای حاضر اولویت‌های فرهنگی شهر را به‌عنوان لازمه و خوراک شهر مشخص کنند تا با همکاری موسسه فرهنگی-هنری علیمرادیان در راستای رفع مشکلات فرهنگی تلاش شود.

شهردار نهاوند با اشاره به توانمندی‌های موجود در شهر نهاوند افزود: امید به زندگی یکی از عوامل توسعه است که باید با انجام اقدامات امید به زندگی را در شهروندان نهاوندی هر چه بیشتر بالا ببریم.

وی در ادامه شهرداری را یکی از مسئولان فرهنگی در شهر معرفی کرد و گفت: مجوزهای لازم برای ساخت فرهنگسرا گرفته‌شده و افراد با حضور در این فرهنگسرا می‌توانند شهرداری را در راستای تحقق اهداف فرهنگی یاری کنند.

وی رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری را فرهنگی بیان کرد و افزود: باید در تمامی حوزه‌ها ازلحاظ فرهنگی رشد و شادابی و نشاط را در جامعه شهری ایجاد کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما