تازه های سایت

کد مطلب: 27569
24. مرداد 1395 - 7:52
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: براثر برخورد یک دستگاه پراید با یک پیکان در محور شهر نهاوند به شهر فیروزان 3 نفر کشته و 5 نفر زخمی شدند.

محمدتقی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: شب گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تصادف در محور شهر نهاوند به شهر فیروزان در تقاطع روستای دهنو عبدالملکی نهاوند، اکیپی از هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه دل‌خراش یک دستگاه پراید به‌شدت با یک پیکان برخورد می‌کند و سرنشینان هر دو خودرو دچار سانحه می‌شوند که براثر آن متأسفانه 3 نفر جان باختند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: در این تصادف یک دستگاه خودرو پراید با ۵ سرنشین و یک دستگاه خودرو سواری پیکان با ۳ سرنشین به‌شدت باهم برخورد کردند.

وی گفت: جان‌باختگان همگی سرنشینان خودروی پراید بودند که براثر شدت جراحت در همان صحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهند و دو سرنشین دیگر پراید نیز زخمی می‌شوند.

شهبازی بابیان اینکه این تصادف 5 مجروح برجای گذاشت، بیان کرد: 3 سرنشین خودروی پیکان نیز به‌شدت مجروح می‌شوند که توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی و هلال‌احمر به بیمارستان اعزام می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: در این تصادف هولناک متأسفانه یک کودک دوساله نیز جان خود را از دست می‌دهد و جان‌باختگان دیگر نیز پدر و مادر این کودک هستند.

وی گفت: با توجه به‌شدت حادثه و کثرت فوت‌شدگان و مجروحان تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فیروزان در کم‌ترین زمان ممکن با تمام تجهیزات به محل حادثه اعزام شد و به مجروحان این تصادف کمک‌رسانی کرد.

شهبازی اظهار داشت: یکی از مجروحان این حادثه دل‌خراش توسط آمبولانس امداد و نجات هلال‌احمر و 4 مجروح دیگر به‌وسیله آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

 

900424

900422

900425

900423

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما