تازه های سایت

کد مطلب: 27556
21. مرداد 1395 - 15:25
امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: صدا و سیما برنامه‎های فاخر و اثرگذار تولید کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ظهر امروز مشکلات فرهنگی نهاوند با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان بررسی شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم تهاجم فرهنگی و رسانه‎ای دشمن را برای زیرساخت‎های فکری ـ اعتقادی کشور خطرناک دانست و اظهار کرد: امروز صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای اثرگذار نقش مهمی در فرهنگ‌سازی جامعه دارد.

حجت‎الاسلام عباسعلی مغیثی اعتماد مردم به رسانه ملی را از سرمایه‎های ارزشمند این رسانه خواند و افزود: صدا و سیما باید با ساخت برنامه‎های فاخر و اثرگذار روز به روز بر این اعتمادسازی بیفزاید.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز از آمادگی شهرستان برای معرفی آثار هنری و فرهنگی خبر داد و گفت: امروز صدا و سیما یک‌تنه در برابر هزاران شبکه فارسی‎زبان معاند نظام ایستاده است.

کریم حمیدوند گفت: با تلاش کارکنان صدا و سیمای مرکز همدان کمتر روستایی در نهاوند وجود دارد که از خدمات آنتن‎دهی صدا و سیما بی‌بهره باشد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان نمایندگی صدا و سیما در این شهرستان خبر داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس نیز بر ضرورت توجه صدا و سیما به بازنشر و پوشش مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه‎های مختلف تأکید کرد و گفت: صدا و سیما زبان گویای مردم و پل ارتباطی بین مسؤولان و مردم است که باید این ارتباط روز به روز بیشتر و کارشناسانه‎تر شود.

حسن بهرام‌نیا گفت: امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی موجب شده رسانه ملی بیش از گذشته نسبت به ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و معنوی و دینی اقدام کند.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز استان باید عدالت رسانه‌ای را در حوزه شهرستانی رعایت و در پوشش اخبار و رویدادهای مختلف و برنامه‎های تولیدی، سهم شهرستان‌ها را مشخص کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز کار فرهنگی را کاری بزرگ و حساس ذکر کرد و گفت: فرهنگسازی و پرداختن به آن در جامعه فقط وظیفه صدا و سیما نیست بلکه تمام دستگاه‌‌های فرهنگی باید سهم خود را در این مسأله مشخص کنند.

وی با بیان اینکه نهاوند در بهره‌مندی از سیستم دیجیتال در رتبه خوبی قرار دارد، افزود: در همدان 99 درصد جمعیت از آنتن دیجیتال بهره‎مند هستند که این میزان در نهاوند 98 درصد است.

میسر افزود: در صورت ارائه برنامه‎های فرهنگی در نهاوند، این رسانه آمادگی دارد به بهترین نحو اقدام به پوشش برنامه‎ها کند هر چند که تا امروز هم این گونه بوده است./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما