تازه های سایت

کد مطلب: 27552
20. مرداد 1395 - 19:53
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند خبرداد:
فعالیت ۸۵ مبلغ همزمان با هفته کرامت در مناطق مختلف نهاوند
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طی هفته کرامت ۸۵ نفر از مبلغان و مبلغات حوزوی به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند اعزام شده اند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی بااشاره به برگزاری جشن‌های دهه کرامت با شعار «گسترش فرهنگ همدلی و همزبانی در جامعه» اظهار داشت: بیش از ۸۵ مبلغ و مبلغه با ثبت‌نام و درخواست در سامانه تبلیغی نسبت به همکاری با اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اعلام آمادگی کرده و بعد از طی مراحل و نیازسنجی به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام ‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مراسم و جشن‌های دهه کرامت در شهرستان نهاوند به‌صورت مردمی و تحت نظر این اداره برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه‌ها، روحانیون سبک زندگی و اخلاقیات کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) را تشریح می‌کنند تا نسل جوان جامعه هرچه بیشتر با این الگوهای دینی آشنا شوند.

محبی از دیگر اهداف این جشن‌ها را تبیین نقش دختران در جامعه بیان کرد و گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن که بیشتر بانوان و نسل جوان جامعه را هدف قرار می‌دهد، یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشن‌ها تبیین نقش دختران در جامعه و سخنرانی پیرامون موضوع عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های امسال سعی شده تا در حد توان برنامه‌ها را به‌صورت شهرستانی برگزار شود تا اثربخشی بیشتری داشته باشد، گفت: در این زمینه از ظرفیت‌ها و استعدادهای بومی شهرستان استفاده می کنیم.

محبی افزود: نشست شورای فرهنگ عمومی با موضوع دهه کرامت، انجام تبلیغات میدانی توسط دستگاه‌های عضو ستاد شهرستانی و برگزاری گفتمان‌های دینی در مساجد توسط اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌ها در گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما