تازه های سایت

کد مطلب: 27539
17. مرداد 1395 - 19:49
شهرام امیری با توجه به دسترسی به اسرار نظام با دشمن متخاصم ما شیطان بزرگ وصل شده و اطلاعات ما را به آنها فروخته است. یکی از رودست های آمریکا درباره همین پرونده است و ان شاالله سیستم اطلاعاتی در زمان خودش این ماجرا را تشریح خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از فارس، یکصدمین نشست خبری حجت الاسلام محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه از دقایقی پیش همزمان با روز خبرنگار و با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.

سخنگوی قوه قضاییه در ابتدای جلسه با اشاره به روز خبرنگار گفت:این ایام پر برکت که به نام دهه کرامت نامگذاری شده را تبریک می گویم و همچنین روز خبرنگار را هم خدمت شما تبریک عرض می کنم. کار خبرنگاری کار سخت و پر مسئولیتی است و اداره رسانه هم کار سختی است؛ البته اگر این اداره با مراقبت انجام شود خوب است و اجر خواهد داشت؛ اما اگر انسان دستخوش مسایل گروهی و جناحی شود آن وقت به همراهش وزر و وبال هم دارد.

حجت الاسلام اژه ای ادامه داد: من شخصا از شما بزرگواران سپاس و تشکر دارم که مطالب را خوب منعکس میکنید. باز هم تاکید میکنم که انتقال مطالب همانطور که گفته می شود مهم است.

سخنگوی قوه قضاییه سپس درباره اعدام تعدادی تروریست که در غرب کشور فجایع زیادی را مرتکب شده بودند گفت: موضوع اول اعدام تعدادی تروریست و آدم کش است که جنایات فراوانی انجام دادند و بیش از چهل نفر را مجروح و بیست نفر را کشتند، سرقت مسلحانه انجام دادند و تعداد زیادی از مردم بی گناه را در میدان سنندج به خاک و خون کشیدند، به برخی از پایگاه های بسیج حمله مسلحانه کردند.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی اینها را شناسایی کردند. با زحمت و در چارچوب موازین قانونی پرونده های آنها تشکیل شد و بعد اعتراض، پرونده به دیوان عالی کشور رفته و پس از تایید مدتی مهلت داده شد تا توبه کنند و جبران کنند که نه تنها جبران نکردند بلکه از داخل زندان هم تلاش میکردند تا یارگیری کرده و برخی کارها را انجام دهند. یک مشت تروریست جانی که افراد زیادی را کشتند مجازات شدند؛ اما مدعیان دروغ گوی حقوق بشر فریادشان بلند میشود که چرا اینها را مجازات کردید. من اینجا میگویم اجازه هیچ گونه ناامنی را نمیدهیم و با برهم زنندگان امنیت برخورد خواهیم کرد و کشورهای دروغگوی غربی حق ندارند در مسایل داخلی ما دخالت کنند.

حجت الاسلام اژه ای گفت: کسانی امروز حرف از حقوق بشر میزنند که با موشک یک مشت مردم بی گناه را میکشند و یک مدرسه و دانش اموزانش را میکشند انوقت حرف از مجازات چند تروریست میزنند.

وی تصریح کرد: من اینجا میگویم اجازه هیچ گونه ناامنی را نمیدهیم و با برهم زنندگان امنیت برخورد خواهیم کرد و کشورهای دروغگوی غربی حق ندارند در مسایل داخلی ما دخالت کنند.ک سانی امروز حرف از حقوق بشر میزنند که با موشک یک مشت مردم بی گناه را می کشند و یک مدرسه و دانش اموزانش را می کشند انوقت حرف از مجازات چند تروریست را میزنند.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پرونده شهرام امیری گفت: مجازات کردن شهرام امیری از همین دست بوده است. وی با توجه به دسترسی به اسرار نظام با دشمن متخاصم ما شیطان بزرگ وصل شده و اطلاعات ما را به آنها فروخته است. یکی از رودستهای امریکا درباره همین پرونده است و ان شاالله سیستم اطلاعاتی در زمان خودش این ماجرا را تشریح خواهند کرد. این فرد طبق قانون در جلسات متعدد محاکمه شد و حکم دادگاه بدوی اعتراض شد و بعد در دیوان عالی کشور با وسواس پرونده را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت تایید شد و باز با کمال تاسف چون این فرد توبه نکرد و خطای خودش را جبران نکرد و از این فرصت استفاده نکرد و تلاش کرد تا از درون زندان یک سری اطلاعاتی را بفروشد.یکی از دروغهای خانواده اش ماجرای حبس ده ساله و تبعید وی بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما