تازه های سایت

کد مطلب: 27522
16. مرداد 1395 - 7:45
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان:
عملیات اجرایی سد گرین نهاوند در حال انجام است
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: عملیات اجرایی سد گرین نهاوند تاکنون هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از سال آینده تکمیل این سد با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مرتضی عزالدین با اعلام این مطلب گفت: سیاست دولت بر این است که ابتدا طرح های بالای ۸۰ درصد را در کشور تکمیل کند، به این دلیل نیز در یک تا دو سال گذشته میزان اعتبارات طرح هایی مانند سد گرین کاهش یافته است و این طرح پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است.
وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده با تکمیل سد کلان، سرابی و شنجور در استان اعتبارات به سمت تکمیل سد گرین نهاوند سوق داده شود.
عزالدین افزود:این سد دارای موافقت نامه و ردیف اجرایی سالانه بوده و یکی از طرح های مهم آبرسانی در استان است که با تکمیل آن نیاز آبی شهرستان نهاوند و روستاهای این شهرستان برطرف خواهد شد.
وی اظهار کرد: تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت این سد هزینه شده و تکمیل نهایی آن نیازمند دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
هم اکنون پنج سد در استان همدان در حال ساخت است که سد کلان دارای ۹۸ درصد رشد فیزیکی،سد سرابی دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی ، سد شنجور دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، سد نعمت آباد دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و سد گرین نیز دارای هشت درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما