تازه های سایت

کد مطلب: 27510
14. مرداد 1395 - 7:55
فرماندار نهاوند گفت: به منظور اتمام طرح مسکن مهر و تحویل آن به متقاضیان لازم است با همکاری دستگاههای خدمات رسان آخرین اقدامات مورد نیاز انجام و این مساکن در هفته دولت تحویل آنان شود .

 به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در شورای برنامه ریزی مسکن شهرستان در محل فرمانداری گفت: اجرای طرح مسکن مهرکه از سال 84 در این شهرستان آغاز شده همانند سایر شهرستانها به دلیل مشکلات زیر بنایی با تاخیر روبرو شد که با تخصیص اعتبارات لازم تعدادی از آنها در دولت یازدهم آماده و تحویل شد و مابقی نیز لازم است تا هفته دولت آماده تحویل شوند .
وی با تاکید بر همکاری همه دستگاههای متولی طرح مسکن مهر گفت: عمده مشکلات موجود به دلیل آماده نبودن انشعابات آب و برق و گاز می باشد که در این زمینه لازم است دستگاههای خدمات رسان و شهرداری با هماهنگی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی گفت: کل واحدهای مسکن مهر در نهاوند دو هزار و 974 واحد می باشد که تا کنون دو هزار و 500 واحد تحویل متقاضیان شده و بیش از 450 واحد آن نیز در مراحل پایانی است که لازم است این تعداد نیز تا هفته دولت آماده واگذاری شوند .
حمیدوند به واحدهای در حال آماده اشاره کرد و گفت: از جمله واحدهای در حال آماده سازی مسکن مهر مجتمع 300 واحدی باروداب می باشد که از این تعداد تا کنون 206 واحد به مرحله قسط بندی رسیده و مابقی نیز لازم است با انعقاد قرار دادی که بین پیمانکار و دستگاههای خدمات رسان بسته می شود تا زمان مقرر آماده گردد.
وی افزود: از دیگر طرحهای مسکن مهر این شهرستان مجتمع 140 واحدی جهاد کشاورزی می باشد که تا کنون کار انشعابات آن انجام گرفته و فقط نیاز به محوطه سازی دارد که آنهم در حال انجام می باشد .
فرماندار نهاوند به اجرای طرح گازرسانی به روستاهای زیر 20 خانوار اشاره کرد و گفت: با اهتمام دولت و تلاش اداره گاز رسانی شهرستان تمامی روستاهای زیر 20 خانواراین شهرستان گازکشی شده که با بهره برداری از چند روستای باقیمانده در هفته دولت امسال، جشن گازرسانی به روستاهای زیر 20 خانوار برگزار می شود .
وی افزود: دولت برای عمران مناطق روستایی اعم ازمقاوم سازی مساکن ، اجرای طرحهای هادی و همچنین اجرای طرح گازرسانی اعتبارات خوبی را به این امر اختصاص داده که نشان دهنده عزم دولت برای توسعه مناطق روستایی می باشد و خوشبختانه در سطح شهرستان در این زمینه موفقیتها و دستاوردهای قابل توجهی حاصل شده است .
حمیدوند در این رابطه اظهار داشت: در شهرستان نهاوند مجموعا 24 هزار واحد مسکونی روستایی وجود دارد که تاکنون از متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی مسکن روستایی 16 هزار واحد موفق به عقد قرارداد با بانک های عامل شده و تعداد 15 هزار واحد از مجموع واحدهای مقاوم سازی شده پایان کار دریافت کرده اند و یک هزار واحد نیز در دست اجراست.
فرماندار نهاوند گفت: در حال حاضر نیز 8 هزار واحد مسکن روستایی شهرستان نهاوند نیاز به مقاوم سازی دارند که امیدورایم با عنایت دولت این واحدها نیز مقاوم سازی شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما