تازه های سایت

کد مطلب: 27464
3. مرداد 1395 - 9:17
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انجام امور مردم و مشکلات استان و شهرستان تاکید ما بر اصل وحدت و همدلی است و رسانه ها نیز باید در راس خبرهای خود همواره همدلی و هم آوایی را مد نظر قرار دهند ضمن اینکه اگر مشکلی وجود داشت نباید کوتاهی نمایند.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در شورای اداری شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه رقابتهای انتخاباتی مربوط به پیش از انتخابات است و الان تمام شده است افزود: تا قبل از انتخابات نگاههای سیاسی متفاوت و شخصی وجود داشت اما در حال حاضر باید شرایط برای کار کردن فراهم شود .
وی افزود: آنچه که امروز باید برای همه ما مهم باشد این است که با همیاری دست در دست هم قرار دهیم و کار و مشکلات مردم و عقب ماندگیهای شهرستان را جبران کنیم .
نماینده نهاوند در مجلس گفت: مردم از عملکرد مسئولان ارزیابی خوبی دارند و میدانند چه کسی کار می کند و چه کسی سیاسی کاری می کند لذا اگر کار نکنیم کسی دیگر را جایگزین ما می کنند.
وی با اعلام این مطلب که ما در شهرستان مشکلی نداریم و می خواهیم کار کنیم افزود: من هر چه بود کنار گذاشتم و از امروز همه باید کار کنند لذا اگر کسی نمی تواند خودش را همراه کند قبل از اینکه مردم او را کنار بگذارند خودش کنار بکشد و برود .
دبیر مجمع نمایندگان استان در ادامه با اشاره به وضعیت سیاسی جهان و وقایع اخیر در کشورهای مختلف افزود: امروز وضعیت جهان وضعیت آشفته ای است و ما شاهد هستیم که در کشورهای مختلف اتفاق های مهمی رخ می دهد که ما نباید کاری کنیم که این وضعیت را ناخواسته تشدید نمائیم.
وی افزود: این تحول ها و وقایع دارای یک پیام هستند و آن این است که مردم از نظام سلطه و وضعیت کنونی حاکم بر جهان خسته شده اند و بدنبال آن هستند که زیر پرچم کسی قرار گیرند که ندای آزادی سر می دهد و امروز این پرچم آزادی در دستان جمهوری اسلامی قرار دارد.
وی گفت: دشمن بدنبال آن بود تا به نقش آفرینی عربستان خاورمیانه جدید را بوجود آورد اما شکست خورد لذا باید قدر نعمت جمهوری اسلامی که امنیت را برای ما به ارمغان آورده بدانیم .
نماینده نهاوند به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کشور ما در رکود به سر می برد که بخشی از آن حاصل تحریمها و بخشی دیگر نیز حاصل بی برنامگی است.
بهرام نیا در ادامه ارتقاء جایگاه استان و شهرستان را از برنامه های نمایندگان استان عنوان نمود و افزود: هدف ما در مرحله اول ارتقاء جایگاه استان و در مرحله بعد ارتقاء شهرستان در زمینه های مختلف است که در این زمنیه باید با بهره گیری از پتانسیلهای آن بسترهای توسعه را فراهم سازیم .
وی گفت : شهرستان نهاوند در مقام مقایسه با سایر شهرستانها باوجود داشتن ظرفیتهای خیلی خوب از جایگاه خوبی برخوردار نمی باشد و ما بنا داریم که با همدلی مسئولان و ساز و کارهای مردمسالاری و مجلس این وضعیت را تغییر دهیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با یاد آوری یکی از مشکلات کشاورزان شهرستان در زمینه پرداخت نشدن به موقع پول محصولات کشاورزی گفت: کشاورزان محصولی را که به زحمت تولید و برداشت می کنند به دولت می دهند و پس از ماهها باید رفت و آمد کنند که پولشان پرداخت شود که در این زمینه مصداق آن در رابطه با چغندر کاران است که هنوز پول سال گذشته به آنان پرداخت نشده است.
وی ارائه یک برنامه کلان در سطح کشور را برای جلوگیری از این وضعیت لازم دانست و گفت: باید در قالب بورس قیمت محصولات را به کشاورز اعلام نمائیم تا آنان از طریق نوسانات در بازار محصول دچار خسارت نشوند .
وی همچنین با توصیه به بانکها درباره برخورد با ارباب رجوع گفت: بانکها برای ارائه وام به مردم مانع ایجاد نکنند چون اغلب از طرف بانکها گفته می شود برای گرفتن وام وجود دو ضامن فرهنگی لازم است در حالیکه هیچ کجای قانون اشاره نکرده که حتما لازم است دو ضامن برای دریافت وام معرفی گردد.
نماینده مردم نهاوند در پایان خطاب به نیروی انتظامی شهرستان گفت: باوجود کارهای خوبی که توسط ناحیه انتظامی شهرستان انجام شده لازم است برای برقراری امنیت در سطح شهر و محلات حاشیه ای گشتهای بیشتری گذاشته شود تا مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند .
در این جلسه فرماندار نهاوند نیز گفت: در حال حاضر رویکرد خوبی برای پیگیری مشکلات شهرستان بوجود آمده که این رویه می تواند در دراز مدت باعث رفع مشکلات باشد.
کریم حمیدوند خطاب به بانکها گفت: در برخی موارد ما برای پیگیری کارهای بانکی مطابق با قانون کارهایی را به بانکها ارجاع می دهیم که آنها می گویند این دستور هنوز از طریق سیستم به ما ارجاع نشده در حالیکه بانک مرکزی اگر تصمیمی را اتخاذ می کند لازم الاجراست و نباید آنرا به تعویق انداخت .
وی در ادامه به حضور کارکنان ادارات در مراسم یادواره شهدا اشاره نمود و گفت: به مناسبت یادواره شهدای حرم که در نهاوند برگزار می شود لازم است کارکنان و مدیران ادارات حضور فعالی داشته باشند زیرا شهدا حق زیادی برگردن ما دارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما