تازه های سایت

کد مطلب: 27463
3. مرداد 1395 - 9:13
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه کسب رضایت الهی رضایت خلق خداوند را نیز به همراه دارد، گفت: مدیران ادارات باید برای جلب رضایت الهی قدم بردارند و عاقبت اندیش باشند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در دومین شورای اداری شهرستان نهاوند در سال جاری با تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد و همچنین اقامه اولین نماز جمعه در کشور، گفت: عقل، شرع و تجربه دلالت بر عاقبت‌اندیشی دارد.

وی بابیان اینکه عاقبت‌اندیشی از مسائل موردتوجه انبیا و اولیا بوده و در قرآن کریم نیز به آن اشاره‌شده است، گفت: اگر انسان در امور محوله‌ای خود چه در زندگی شخصی و چه در امورات اداری عاقبت‌اندیش باشد و به نتیجه اعمال خود بنگرد هیچ‌گاه عملی خلاف آنچه عقل، شرع و منطق می‌پذیرد انجام نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: عدم عاقبت‌اندیشی برای انسان در هر پست و سمتی خسران آفرین است و علاوه بر متضرر شدن در دنیا به‌واسطه مسئولیتی که به عهده اوست حق‌الناس بر گردن وی می آورد و در آخرت نیز متضرر می شود.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه اقدامات ما هراندازه که تسهیل گر امور مردم باشد ارزش دارد، گفت: مسئولین ادارات باید نسبت به تکریم ارباب رجوع و به خصوص سرعت دهی در انجام کارهای مردم اقدام کنند.

وی با تاکیدبر لزوم داشتن خلوص نیت در انجام کارها گفت: اگر قرار باشد نیات از انجام امور تنها برای کسب رضایت شخص، رفیق و احزابمان باشد قطعاً چه در دنیا و چه در آخرت متضرر خواهیم شد.

وی با اشاره به نقش مسلمین بر یکدیگر و تأثیرپذیری بر هم گفت: مسلمین در هر رتبه و جایگاهی که هستند در قبال یکدیگر وظیفه‌دارند و باید یکدیگر را نصیحت و در به پا داشتن تقوا و ترک محرمات برای دوری از بلایای آخرالزمان اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما