تازه های سایت

کد مطلب: 27461
2. مرداد 1395 - 16:03
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود و از 10 خانواده شهید مدافع حرم قدردانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم گفت: شهدای سرافراز انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما نیز باید نام و یاد انها را گرامی بداریم.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا به‌خصوص شهدای مدافع حرم باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود و از برنامه‌های فرهنگی بسیار موثر است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: باهدف گرامیداشت مقام والای شهدای مدافع حرم و قدردانی از خانواده‌های این عزیزان، مراسم یادواره شهدای مدافعین حرم استان همدان و غرب کشور در نهاوند برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم چندین جلسه در سپاه شهرستان و بنیاد شهید برگزارشده است و وظایف هر نهاد مشخص‌شده است تا بتوانیم مراسمی در شأن شهدای مدافع حرم برگزار کنیم.

کریمی گفت: ابتدا قرار بود این مراسم روز سه‌شنبه برگزار شود که میسر نشد، بنابراین قرار بر این شد که این مراسم یک روز زودتر و در تاریخ دوشنبه این هفته مصادف با 4 مردادماه برگزار شود.

وی افزود: سخنران اصلی این مراسم سردار دهقان وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهد بود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: برنامه‌های فرهنگی خوبی برای این مراسم تدارک دیده‌شده است که دریکی از این بخش‌ها از خانواده 10 شهید مدافع حرم با حضور وزیر دفاع تقدیر و قدرانی می‌شود.

وی بیان داشت: این مراسم ساعت 15 روز دوشنبه با حضور خانواده شهدا، مردم مومن و انقلابی نهاوند در مصلا نماز جمعه برگزار می‌شود.

کریمی اظهار کرد: همچنین در این مراسم از خانواده 4 رزمنده مدافع حرم شهرستان نهاوند تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی در پایان گفت: شهدای مدافع حرم حرکت فوق‌العاده و بی‌بدیلی را انجام دادند بنابراین همه باید راه شهدا را ادامه دهیم و برای برگزاری مراسمی در شأن این عزیزان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما