تازه های سایت

کد مطلب: 27451
31. تير 1395 - 14:21
نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به مظلوم واقع‌شدن مردم نهاوند، تأکید کرد: مسئولان نیروی انسانی بیمارستان ۱۷۴ تخت خوابی نهاوند را از جوانان بومی در نظر بگیرند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جلسه بررسی موانع و مشکلات بیمارستان ۱۷۴ تخت خوابی نهاوند که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، گفت: امیدواریم بنا به قولی که متولیان امر داده‌اند بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند تا پایان سال به بهره‌برداری برسد کما اینکه خواسته ما بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه است چراکه اعتبار این پروژه با عنایات دولت و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی و معاون ایشان به‌صورت کامل تخصیص داشته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از مسئولان استان گفت: این پروژه با دلسوزی و دغدغه مسئولان و مردم شهرستان نهاوند به اینجا رسیده و باهمت جمعی در آینده‌ای نزدیک بنا به گفته معاون محترم وزیر راه و شهرسازی عملیات ساخت آن به اتمام خواهد رسید و کام همه را شیرین خواهد کرد.

وی با اشاره به انتظارات مردم نهاوند و همچنین مظلوم واقع‌شدن نهاوند در خصوص اشتغال جوانان گفت: بنا به رایزنی‌های موجود و مسئولین وزارت بهداشت خواستار بومی گزینی و به‌کارگیری نیروهای آماده‌به‌کار از خدمه تا پزشکان متخصص در این بیمارستان هستیم.

بهرام نیا گفت: تنها بیمارستانی که در شهرستان نهاوند وجود دارد یک بیمارستان خیر ساز است و شهرستان نهاوند به‌واسطه نداشتن بیمارستان دولتی از بعضی امکانات دولتی محروم مانده است.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با افتتاح این بیمارستان نیاز مردم در حوزه درمان تأمین شود و حضور معاون وزیر راه نویدبخش روزهای نو در حوزه سلامت شهرستان نهاوند باشد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما