تازه های سایت

کد مطلب: 27450
31. تير 1395 - 14:17
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی شهرستان نهاوند ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اینکه اعتبارات مورد نیاز این پروژه تخصیص یافته است، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد جعفر علیزاده در بازدید از بیمارستان 164 تختخوابی در حال ساخت شهرستان نهاوند اظهار داشت: 17 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان 164  تختخوابی شهرستان نهاوند تخصیص یافته است که از این میزان 12 میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده 170 و 5 میلیارد تومان این اعتبار از محل اعتبارات ملی است.

وی افزود: این بیمارستان 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 15 درصد باقیمانده این پروژه مربوط به محوطه‌سازی و ساخت تأسیساتی جدیدی مانند ایجاد پد هلیکوپتر است که توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: این بیمارستان یکی از پروژه‌های بی‌نظیر و سمبلیک کشور از نظر نما و ساختمان و تجهیزات داخلی است که  تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و در صورتی که به اعتبار بیشتری نیاز داشته باشد، اعتبارات مورد نیاز تخصیص می‎یابد.

وی بیان کرد: این بیمارستان در سال 84 در زمینی به مساحت 6.3 هکتار در چهار طبقه، با برآورد اعتبار اولیه 38 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است و تا سال 93 برای این بیمارستان 18 میلیارد تومان، و تا پایان سال 94 نیز 22 میلیارد تومان هزینه شده است و امسال کل اعتبارات این پروژه تخصیص پیدا کرد.

علیزاده گفت: در حال حاضر برای تکمیل این پروژه هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها پروژه‌ای است که امسال اعتبار آن کامل تخصیص یافته است و تلاش داریم که تا پایان امسال این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: این بیمارستان عمومی متناسب با استاندارد روز دنیا ساخته شده است و با به بهره‌برداری رسیدن این بیمارستان نیازهای  تخصصی شهرستان نهاوند در حوزه درمان تأمین می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:  این بیمارستان شامل چهار بخش تخصصی اورژانس، بخش جراحی، بخش زنان و زایمان،  بخش نوزادان و کودکان و بخش مراقبت‌های ویژه که شامل دو بخش icu و بخش nicu است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما