تازه های سایت

کد مطلب: 27409
27. تير 1395 - 16:03
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حوزه علمیه خواهران نهاوند تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: شهرستان شهیدپرور نهاوند در روزهای آینده میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدای سرافرازی است که درراه دفاع از این مرزوبوم رشادت‌های بی‌نظیری انجام دادند و همه ما باید راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: شهدای عزیز دوران دفاع مقدس الگوهای مناسبی برای جوانان و نوجوانان جامعه هستند که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند؛ بنابراین وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین این نسل و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان است.

وی با اشاره به جزئیات مراسم تشییع شهید گمنام در نهاوند گفت: قرار است در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) که مصادف با روز شنبه 9 مردادماه است پیکر مطهر این شهید گمنام در شهرستان نهاوند تشییع شود.

کریمی اظهار داشت: روز قبل از مراسم تشییع یعنی در صبح جمعه پیکر مطهر این شهید گمنام وارد نهاوند می‌شود و برای برگزاری مراسم وداع به مصلای نهاوند و محل برگزاری نماز جمعه منتقل می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: جمعه‌شب نیز مراسم اصلی وداع با پیکر مطهر شهید در مسجد شهید حیدری (مسجد جوانان) همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: روز شنبه نیز پیکر مطهر شهید گمنام از ساعت 9 صبح با حضور مردم شهیدپرور نهاوند از مقابل مسجد شهید حیدری تشییع و در میدان امام خمینی (ره)، توسط حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند نماز بر پیکر مطهر شهید اقامه می‌شود.

کریمی در پایان عنوان کرد: بعد از اقامه نماز، پیکر مطهر شهید برای خاک‌سپاری به حوزه علمیه خواهران نهاوند در جنب مصلی نماز جمعه منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما