تازه های سایت

کد مطلب: 27406
27. تير 1395 - 9:03
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند خبر داد:
طرح نشاط معنوی در ۹ بقعه نهاوند در حال اجرا است
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند از اجرای طرح تابستانه «نشاط معنوی» در ۹ بقعه متبرکه نهاوند خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۳۰۰۰ نفر از این طرح در نهاوند بهره‌مند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمدرضا خزایی با اشاره به زمان اجرای طرح «نشاط معنوی» گفت: طرح «نشاط معنوی» هم‌زمان با سراسر کشور در بقاع امام زادگان شاخص شهرستان نهاوند به اجرا درآمده است.

وی افزود: آستان امامزادگان شاهزاده محمد و علی (ع)، دره ابراهیم (ع)، امام‌زاده جعفر(ع) و چندین امام‌زاده دیگر شهرستان نهاوند میزبان این طرح هستند.

خزایی محتوای آموزشی کلاس‌ها را حفظ موضوعی آیات قرآن کریم در قالب دو کتاب « ۳۰۰ موضوع» و «مسافران آسمان» و کتاب‌های سه‌گانه الف با «تا خدا» برای دوره ابتدایی و «سی نشانه یک‌راه» برای دوره راهنمایی و «نردبان آسمان» برای دوره متوسطه برشمرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با تأکید بر اینکه این طرح در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می‌شود، ادامه داد: علاوه بر این برگزاری برنامه‌های مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، کلاس‌های تربیتی، اخلاقی و احکام به صورت هفتگی برای دانش آموزان و والدین آن‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

خزایی دیگر برنامه‌های جانبی طرح نشاط معنوی را انس با قرآن کریم، زیارت امامزادگان و شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار آن‌ها، روایت گری رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی و برگزاری دوره‌های امامزاده شناسی درراستای ارتقاء معرفت نسبت به امامزادگان عنوان کرد.

وی در پایان با اعلام رضایتمندی از سطح اجرای این برنامه، گفت: روزانه بیش از ۳۰۰۰ نفر از جوانان، نوجوانان دختر و پسر از این طرح در نهاوند بهره‌مند می شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما