تازه های سایت

کد مطلب: 27403
26. تير 1395 - 9:04
شهردار نهاوند از احداث مرکز فرهنگی و ورزشی شهرداری نهاوند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مکانی برای برگزاری مراسم در آرامستان نهاوند احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در چهاردهمین جلسه شورای اداری شهرداری نهاوند که با حضور امام‌جمعه نهاوند در سالن جلسات شهرداری نهاوند برگزار شد، از راه‌اندازی مرکز فرهنگی و ورزشی شهرداری در آینده نزدیک در نهاوند خبر داد و گفت: اقدامات و مکاتبات در راستای راه‌اندازی مرکز فرهنگی و ورزشی در شهرداری نهاوند صورت گرفته که بعد از جانمایی ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه از اخذ مجوز برای انجام ممیزی در سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر مجوزهای لازم در این زمینه اخذ شده و باید با همکاری پرسنل در راستای عقد قرارداد با پیمانکار اقدام شود.

شهردار نهاوند در ادامه از مکانیزه شدن خدمات شهرداری نهاوند بااعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و عنوان کرد: نصب دوربین‌های مداربسته سبب ارتقاء ضریب امنیتی، ارتقاء ضریب انتظامی، کاهش ترافیک و غیره در سطح شهر می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به فرسوده بودن و غیرقابل استفاده بودن ماشین‌آلات شهرداری با اخذ مجوز از شورای شهر نسبت به خرید ماشین‌آلات شاسی‌بلند و کشنده‌های ۱۰ چرخ بااعتباری حدود ۲ میلیارد تومان به‌صورت اقساط بلندمدت اقدام شده است.

یوسفیان هم‌چنین از راه‌اندازی سیتی نت و ساماندهی باغ شهرداری خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲۰۰ تن قیر خریداری و ۵۶۰ تن دیگر نیز برای ساماندهی و آسفالت سازی استفاده می‌شود.

شهردار نهاوند با اشاره به فقدان مکانی در کنار آرامستان نهاوند برای برگزاری مراسم‌ گفت: با توجه به معضلات و مشکلات موجود ازجمله ایجاد ترافیک در ورودی آرامستان نهاوند، مکانی با تأمین اعتبار از سوی واقف در آرامستان نهاوند احداث خواهد شد.

وی هم‌چنین از جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در فصل پاییز و زمستان خبر داد و افزود: با انجام کارها و فراهم شدن مقدمات، جداسازی آب فضای سبز از آب شرب را برای جلوگیری از هدر رفت آب در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

امام جمعه نهاوند نیز در این جلسه گفت: باید نتیجه فعالیت های صورت گرفته و در حال پیگیری شهرداری به مردم نهاوند اطلاع رسانی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی عنوان کرد: آنچه در نزد شماست از بین می‌رود و هرچه برای خداوند باشد باقی خواهد ماند و اگر کارها جز، برای رضای خدا باشد از بین خواهد رفت و تجربه زندگی نیز این امر را اثبات کرده که آنچه می‌ماند خدمت خالصانه به مردم است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما