تازه های سایت

کد مطلب: 27387
23. تير 1395 - 8:42
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
ساماندهی اشتغال در نهاوند همت همه‌جانبه مسئولان را می‌طلبد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: ساماندهی اشتغال جوانان همت همه‌جانبه مسئولان شهرستان نهاوند را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا گفت: مسئولان شهرستان نهاوند باید برای از بین بردن معضل بیکاری همت داشته باشند و ساماندهی امور اشتغال به خصوص در واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند را اولویت بدانند.

وی شهرستان نهاوند را درزمینهٔ تولیدات کشاورزی شهری مستعد عنوان کرد و افزود: شهرستان نهاوند شهری با ظرفیت بالا درزمینهٔ تولیدات کشاورزی است و می توان با بهره مندی از این ظرفیت به توسعه اشتغال در این شهرستان کمک کرد.

بهرام نیا یکی از مشکلات عمده در بحث فروش محصولات تولیدی در نهاوند را خام فروشی عنوان کرد و گفت: امروز با همت مضاعف همه مسئولان در بخش‌های مختلف باید شرایطی را به وجود آورد تا ظرفیت های موجود در نهاوند به‌صورت خام از شهرستان خارج نشوند زیرا ارزش‌افزوده دربسته بندی و فراوری تولیدات است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از بانک‌ها به‌عنوان یکی از عوامل رونق واحدهای تولیدی یادکرد و گفت: بخشی از مشکلات شهرستان باید توسط بانک‌ها در سطح شهرستان برطرف شود به‌گونه‌ای که آنان باوجود تنگناهای موجود بتوانند مشکل‌گشا باشند.

وی با بیان اینکه اگر مطابق بخشنامه عمل کنیم درواقع هنر نکرده‌ایم، گفت: باید به‌گونه‌ای با واحدهای تولیدی برخورد کنیم که ضمن رعایت اصول کلی انعطاف‌پذیر هم باشیم .

بهرام نیا سخت‌گیری درزمینهٔ پرداخت وام را از مشکلات دست و پاگیر برای ازدواج جونان عنوان کرد و گفت: درزمینهٔ پرداخت وام ازدواج بانک‌ها سخت‌گیری نکنند و با زمینه‌های لازم را برای ازدواج جوانان فراهم سازند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما