تازه های سایت

کد مطلب: 27374
20. تير 1395 - 9:40
شهردار نهاوند از اجرای عملیات پیاده‌روسازی به‌عنوان بخشی از فعالیت‌های عمرانی در سطح معابر شهری نهاوند با تأمین اعتبار از منابع داخلی شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اعلام این خبر گفت: اجرای عملیات پیاده‌روسازی در محل شهرک شهید حیدری و پارک کوثر به متراژ 500 متر با استفاده از مرغوب‌ترین مصالح در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت، ضرورت و توجه به مسائل عمرانی سطح شهر، مدیریت شهری باهدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌های سطح شهر عملیات بهسازی را آغاز کرد.

یوسفیان بابیان اینکه عملیات بهسازی معابر سطح شهر روند اجرایی خود را دنبال می‌کند، عنوان کرد: پیاده‌روسازی در خیابان‌ها و معابر اصلی ازجمله شهرک شهید حیدری، پیروزی، آزادگان، بلوار شهید بهشتی و موارد دیگر نیز انجام می‌شود تا علاوه بر زیبایی منظر شهری وضعیت ایمنی در معابر افزایش یابد.

شهردار نهاوند هدف از اجرای این عملیات را زیباسازی پیاده‌روهای معابر سطح شهر و کمک به بهبود عبور و مرور شهری بیان کرد و گفت: بازسازی و ساخت پیاده‌رو ازجمله فعالیت‌های سالانه شهرداری محسوب می‌شود که به‌منظور تسهیل در تردد عابران و زیباسازی منظر شهری انجام می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم نسبت به بهسازی پیاده‌روهای سطح شهر در راستای جلب رضایتمندی شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما