تازه های سایت

کد مطلب: 27373
20. تير 1395 - 9:23
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت روز عفاف و حجاب و باهدف ترویج استفاده از پوشش برتر یعنی چادر، همایش 3 هزارنفری بانوان شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مسئله حجاب در جامعه امروز ما بسیار موضوع مهمی است و همه باید نسبت به این موضوع مسئولیت‌پذیر باشند.

وی اظهار کرد: در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌های خوبی برای روز ملی عفاف و حجاب تدارک دیده‌شده است و برای این روز بیش از 70 عنوان برنامه برگزار می شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: محوریت این برنامه‌ها با حضور خانواده‌ها و بانوان محترم نهاوند است و این برنامه‌ها در سطح ناحیه مقاومت، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها شامل بخش‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، آموزشی و همایش‌های مختلف در نقاط شهری و روستایی است.

کریمی گفت: برنامه شاخص این روز همایش 3 هزارنفری بانوان نهاوندی است که این برنامه روز دوشنبه و از ساعت 18 غروب در میدان ابوذر نهاوند اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: حضور پررنگ بانوان نهاوندی در این همایش باعث می‌شود تا فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده از پوشش برتر که همان چادر است، در جامعه گسترش یابد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب و اسلام هزینه‌های زیادی را برای بیگانه کردن نسل جوان ما بافرهنگ عفاف و حجاب متحمل شده‌اند و ما نیز باید در مقابل این برنامه‌های مخرب هوشیار باشیم.

وی در پایان گفت: در طول این ایام از بانوان اسوه و باحجاب شهرستان نهاوند توسط بسیج خواهران سپاه نهاوند تقدیر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما