تازه های سایت

کد مطلب: 27363
19. تير 1395 - 11:58
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد
توقیف 80 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح ضربتی پلیس راهور این شهرستان طی 48 ساعت گذشته باهدف برخورد قانونی با خودروها و موتورسواران متخلف خبر داد.

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند طی 48 ساعت گذشته طرح ضربتی ترافیکی با اولویت قرار دادن برخورد قانونی با خودروها و موتورسواران متخلف را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: این طرح به‌منظور حفظ و ارتقاء نظم ترافیکی موجود و همچنین تأمین امنیت خاطر شهروندان فهیم نهاوند در سطح شهرستان علی‌الخصوص تفرجگاه‌ها انجام می‌شود.

اقبالیان افزود: در این طرح ضمن به‌کارگیری کلیه کارکنان، نسبت به توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم و همچنین خودروهای متخلف و دارای آلودگی صوتی اقدام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بیان داشت: پلیس راهور شهرستان طی 48 ساعت گذشته و در پی این اقدامات فعال موفق به توقیف بیش از 70 دستگاه موتورسیکلت متخلف و همچنین توقیف بیش از 10 دستگاه خودرو در این راستا شده است.

وی گفت: اجرای این طرح‌های مقطعی و ضربتی به‌صورت ویژه و منسجم در آینده و در ابعاد مختلف مأموریتی ادامه خواهد داشت و قطعاً معدود افراد متخلف و سودجو با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما