تازه های سایت

کد مطلب: 27330
10. تير 1395 - 20:44
مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند:
صادرات سیمان نهاوند به عراق قطع شده است
مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به طلب 2 میلیارد و 800 میلیون تومانی شرکت از اداره دارایی، گفت: از اسفندماه سال گذشته صادرات به عراق قطع شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسین اکبری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با تاکید بر اینکه هم اکنون سیمان نهاوند با حداکثر ظرفیت کار می‌کند، اظهار کرد: در سال‌های گذشته 80 درصد محصولات شرکت سیمان نهاوند صادراتی بوده است.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته صادرات به عراق قطع و مشکل ایجاد شده است، بیان کرد: انجام بازاریابی برای بازار داخل آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به وضعیت بد بازار سیمان در کشور، ادامه داد: شرکت سیمان نهاوند ماه گذشته 70 هزار تن فروش در داخل کشور داشت.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی با هدف پیدا کردن بازارهای صادراتی در کشورهای یمن، عمان و آفریقا انجام شده است، ادامه داد: ایجاد محصول جدید برای عرضه در بازارها در حال برنامه‌ریزی است.

اکبری با بیان اینکه مشکلاتی از نظر حمل و نقل دریایی وجود دارد چراکه قیمت‌ها متغیر است، افزود: در مسائل مربوط به گمرک نیز مشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل عدم وجود نقدینگی نزدیک 2 میلیون دلار صادرات انجام شده اما پولی پرداخت نشده است، افزود: ماه گذشته 70 هزار تن سیمان در شرکت سیمان نهاوند تولید شد و به فروش رفت اما همچنان از نظر بازار داخلی و خارجی مشکلاتی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند با اشاره به اینکه شرکت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان از اداره دارایی طلب دارد، بیان کرد: یک‌میلیارد تومان از این طلب 2 میلیارد و 800 میلیون تومانی از دارایی تایید شده است.

وی با بیان اینکه برای پرداخت هزینه‌های جاری شرکت سیمان نهاوند باید ماهانه 6 میلیارد تومان فروش داشته باشد، بیان کرد: عمده مشکل شرکت پرداخت بدهی ارزی است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما