تازه های سایت

کد مطلب: 27314
10. تير 1395 - 14:10
همزمان با سراسر کشور مراسم اهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه با حضور مردم روزه دار شهرستان نهاوند در 4 منطقه این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مردم خداجوی شهرستان نهاوند امسال نیز در روزحهانی قدس ضمن اعلام انزجار از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی با آرمان های بلند انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

 به همین منظور در آستانه روز جهانی قدس مسیرهای راهپیمایی این روز در شهرستان نهاوند و شهرهای گیان، فیروزان و برزول اعلام شد.

بر این اساس در شهرستان نهاوند راهپیمایی با تجمع از مقابل مسجد شهید حیدری از ساعت 11 آغاز می شود و سپس به سمت میدان 22بهمن  ادامه می یابد.

راهپیمایان سپس با رسیدن به میدان امام خمینی(ره)  در مصلی نماز جمعه این شهرستان تجمع می کند و از سخنرانی حجت الاسلام مغیثی امام جمعه این شهرستان استفاده می کنند.

در شهر فیروزان نهاوند نیز راهپیمایی از ساعت 11 و ازمقابل گلزار شهدا به سمت مسجد جامع این شهر شروع می شود.

مردم شهر گیان نهاوند نیز در همان ساعت با تجمع مقابل بخشداری راهپیمایی را شروع می کنند و به سمت گلزار شهدا به مسیر خود ادامه می دهند.

در شهر برزول نهاوند نیز راهپیمایی از مقابل بخشداری آغاز و به سمت مسجد مهدیه  ادامه می یابد و سرانجام به گلزار شهدا ختم می شود.

همچنین به منظور هرچه بهتر برگزار شد مراسم راهپیمایی محدودیت های ترافیکی در سطح شهرستان نهاودن اجرا می شود به طوری که از ساعت ۱۱ صبح و همزمان با تجمع راهپیمایان محدودیت تردد در خیابان ۱۷ شهریور اجرا و با شروع به حرکت راهپیمایان، این محدودیت‌ها در میدان ابوذر، خیابان ابوذر، تقاطع ۲۲ بهمن، تقاطع هلال‌احمر و میدان امام(ره) و مصلا نهاوند به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما