تازه های سایت

کد مطلب: 27262
5. تير 1395 - 5:51
امام‌جمعه نهاوند گفت: ایثار و ازخودگذشتگی مدافعان حرم نقشه‌های شوم امریکا و حامیان منطقه‌ای‌اش را برای خاورمیانه نقش بر آب کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان در مصلا نماز جمعه نهاوند گفت: شب‌های قدر فرصت بسیار مناسبی برای آمرزش گناهان و طلب عفو و مغفرت از درگاه خداوند کریم است.

وی اظهار کرد: در این شب‌های پربرکت درهای توبه برای همگان باز است و همگی باید از این لحظات نورانی بهره‌مند شویم و از این فرصت طلایی استفاده کنیم.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به ضربت خوردن امام علی(ع) در شب نوزدهم ماه رمضان در محراب نماز افزود: امیر المومنین تأکید زیادی بر رعایت عدالت و تقوا دارد که عمل به فرامین ایشان در این زمینه سعادت دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

وی بیان داشت: به برکت شب‌های قدر باید از ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی امام اول شیعیان زیاد گفته شود چون این امام عزیز در طول حیات مبارکشان ذره‌ای از مسیر حق و قرآن جدا نشد و این درس بزرگی برای ما است.

مغیثی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایثارگری‌های مدافعین حرم گفت: این دلاورمردان و جان‌برکفان با رشادت و ازخودگذشتگی در مقابل تکفیری‌ها مقاومت می‌کنند تا ما در امنیت و آسایش باشیم.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب که در رأس انها امریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای انها قرار دارند برای ضربه زدن به کشورمان از هیچ کوششی چشم‌پوشی نمی‌کنند و گروه‌های تروریستی را با حمایت‌هایشان به جان اسلام انداخته‌اند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای انها برای خاورمیانه نقشه‌های شومی در سر داشتند ولی مقاومت و ایثار مدافعان حرم نقشه‌های انها را نقش بر آب کرد.

وی گفت: امروز اگر می‌خواهیم در دنیا سربلند و عزتمند باشیم باید گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم چون با عمل به فرامین ایشان دشمنان انقلاب و اسلام را ناامید می‌کنیم و به خیر دنیا و آخرت می‌رسیم.

مغیثی در ادامه به جوانان توصیه کرد تا می‌توانند در مقابل توطئه‌های دشمنان و نقشه‌هایی که برای انها کشیده‌اند هوشیار باشند و از شب‌های قدر نیز برای نزدیک شدن به درگاه خداوند متعال بهره ببرند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما