تازه های سایت

کد مطلب: 27258
4. تير 1395 - 14:18
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای نمایش "وقتی گرگ‌ها زوزه می‌کشند" به مناسبت ماه مبارک رمضان در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این نمایش برگرفته از آیات قرآنی و روایات، بیان‌کننده وسوسه‌های شیطانی است که هر انسانی در طول زندگی خود با آن مواجه است و در این نمایش تقابل فطرت پاک انسان در مقابل وسوسه‌هایی است که باعث دوری او از ذات حقیقی‌اش می‌شود.

وی اظهار کرد: این وسوسه‌ها تا دم مرگ با انسان همراه است و اگر لحظه‌ای از آن غفلت شود باعث غوطه‌ور شدن در گرداب دنیا می‌شود و در مقابل درصورتی‌که اعتماد، ایمان و توکل به خدا سرلوحه  کار قرار گیرد انسان همواره سربلند از مشکلات و سختی‌هاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: این نمایش کاری از گروه نمایشی فروغ  و به نویسندگی آقای زاهد نامقی و به کارگردانی هنرمند خوش‌ذوق شهرستان آقای صحبت الله روشنفکر بوده و آقایان شهریار طاهری، پرویز کیانی، مهدی بیجنوند، صحبت الله روشنفکر و دیگر هنرمندان در آن به هنرنمایی می‌پردازند.

وی بیان داشت: این نمایش از چهارشنبه دوم تیرماه به مدت 5 روز عصرها در 2 نوبت  14و 18 و تعداد 10 اجرای عمومی در شهرستان خواهد داشت و دیدن آن برای عموم با ذکر صلوات رایگان است.

مصباح گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایش  همه‌روزه در ایام برگزاری به محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مراجعه کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما