تازه های سایت

کد مطلب: 27244
2. تير 1395 - 4:51
پایگاه اینترنتی ترانسفرمارکت 20 بازیکن گران قیمت لیگ برتر فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران را اعلام کرد که نام امید ابراهیمی هافبک استقلال در صدر این فهرست قرار گرفته است و خسوس، د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان استقلال خوزستان بیشترین صعود را در این رده بندی داشته است.
به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های باشگاهی در فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید و پر‌‌‌‌سپولیس در جایگاه دوم قرار گرفت. با پایان ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های باشگاهی در فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران سایت ترانسفر مارکت که مرجع نخست برای نقل و انتقالات فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل جهان محسوب می‌‌‌‌‌‌‌شود اقدام به ارزشگذاری بازیکنان فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل در لیگ ایران کرد که در نهایت 20 بازیکن گران قیمت فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران را نیز معرفی کرد.

در این رده بندی امید ابراهیمی، هافبک ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش استقلال با یک و نیم میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن لیگ ایران لقب گرفت.

فهرست 20 بازیکن گران قیمت لیگ فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران به انتخاب این پایگاه اینترنتی به شرح زیر است:

1. امید ابراهیمی (استقلال) یک و نیم میلیون یورو

2. مهدی طارمی (پر‌‌‌‌سپولیس) یک میلیون و دویست هزار یورو

3. رامین رضاییان (پر‌‌‌‌سپولیس) یک میلیون یورو

4. خسوس (استقلال خوزستان) یک میلیون یورو

5. سروش رفیعی (تراکتورسازی) یک میلیون یورو

6. کمال کامیابی نیا (پر‌‌‌‌سپولیس) یک میلیون یورو

7. بختیار رحمانی (استقلال) 900 هزار یورو

8. آندرانیک تیموریان (سایپا) 900 هزار یورو

9. علیرضا بیرانوند (پر‌‌‌‌سپولیس) 800 هزار یورو

10. وحید امیری ( پر‌‌‌‌سپولیس) 800 هزار یورو

11. محسن مسلمان (پر‌‌‌‌سپولیس) 800 هزار یورو

12. امید عالیشاه (پر‌‌‌‌سپولیس) 800 هزار یورو

13 . محمد رشید مظاهری (ذوب آهن) 800 هزار یورو

14. احسان پهلوان (ذوب‌‌‌‌‌‌‌‌آهن) 800 هزار یورو

15. مهدی ترابی (سایپا) 800 هزار یورو

16. موسی کولی بالی (استقلال خوزستان) 800 هزار یورو

17. سجاد شهباززاده (استقلال) 800 هزار یورو

18. آگوستو (تراکتورسازی) 800 هزار یورو

19. فرشاد احمد زاده (پر‌‌‌‌سپولیس) 750 هزار یورو

20. مرتضی تبریزی (ذوب آهن) 700 هزار یورو

 

478625

دیدگاه شما