تازه های سایت

کد مطلب: 27243
2. تير 1395 - 4:50
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم یکی از شانس‌هایی که پرسپولیس آورده این است که برانکو سرمربی این تیم است.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، بهروز رهبری‌فرد در خصوص نقل قول‌هایی که در چند وقت اخیر از طرف علیرضا منصوریان سرمربی استقلال منتشر شده و او کری‌هایی برای برانکو خوانده گفت: مگر منصوریان سرمربی استقلال شده است؟! من فکر می کنم او را جو گرفته که این حرف‌ها را می‌زند! به منصوریان می‌گویم که او به هفته پنجم نخواهد رسید. منصوریان مثل استیلی بیشتر از پنج هفته دوام نمی آورد. همانطور که استیلی هم خیلی زود از پرسپولیس کنار گذاشته شد. من به او می‌گویم اجازه بده تا هفته ششم سرمربی استقلال باشی بعد کری بخوان. خود استقلالی‌ها هم فصل قبل اذعان داشتند که پرسپولیس بهترین فوتبال را ارائه می‌داد و به نظرم منصوریان باید اجازه دهد زمانی که آرش برهانی مربی شد برای او کری بخواند.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی و مظلومی که بزرگتر از منصوریان هستند هیچ گاه اینطور کری نخواندند اما این اصلا جالب نیست که منصوریان برای برانکویی که سرمربی تیم ملی بوده بخواهد اینطور کری بخواند. به نظرم او ادا درمی‌آورد که دم از اخلاق می‌زند و او جوگیر شده است. باید بگویم مربیگری در استقلال یا حتی پرسپولیس کار سختی نیست. شما رابطه داشته باشید با لابی می‌توانید سرمربی این دو تیم شوید.

رهبری فرد در خصوص شرایط پرسپولیس و یارگیری‌هایی که این تیم تا اینجا انجام داده، اظهار داشت: فکر می‌کنم یکی از شانس‌هایی که پرسپولیس آورده این است که برانکو سرمربی این تیم است. فصل قبل هم تنها تیمی که لیاقت قهرمانی داشت پرسپولیس بود اما به خاطر قانون غلط فوتبال ایران و به خاطر تفاضل گل پرسپولیس قهرمانی را از دست داد. خوشحالم که امسال هم او در پرسپولیس باقی مانده و نگرانم که نکند از جمع تیم جدا شود. او نشان داده کاربلد است و جای شکرش باقی است که برانکو را داریم.به نظرم یارگیری خوبی هم تا اینجا انجام شده و با حضور برانکو خیال ما راحت است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره جنگ رسانه‌ای که بین برانکو و کی‌روش بر سر استفاده از ملی‌پوشان به وجود آمده، خاطرنشان کرد: کی‌روش را خیلی قبول دارم و کارش را می‌پسندم اما از زمانی که به ایران آمد اخلاق او هم ایرانی شد و دیگر حرفه‌ای کار نمی‌کند.البته خود مدیران فدراسیون فوتبال مقصر هستند که اجازه دادند او پایش را از گلیمش دراز کند. هیچ کجای دنیا سرمربی تیم ملی در همه چیز دخالت نمی‌کند اما اگر به کی‌روش اجازه دهند او حتی نام خیابان‌های تهران را انتخاب می‌کند و وارد کار سیاست کشور هم می‌شود! او با قلعه‌نویی، جلالی و ... درگیر شده و این مسائل باعث می‌شود خودش وارد حاشیه شود.

وی افزود: اگر او بخواهد همه توانش را در راه حاشیه‌ها بگذارد مسائل فنی از دستش درمی‌رود و در این صورت تیم ملی ضرر خواهد کرد. ما باید همیشه در نظر بگیریم که اولویت با تیم ملی است اما تیم ملی همه باید به باشگاه‌ها کمک کند.

 

478625

دیدگاه شما